bendede su an cizgılı var ama desenını sevmıyorum başka desen olsun istiyordum.ayrıca bu lastıklerın fıyatları ne kadar?
tubeless yapmak sadece sıbobun değişmesıyle oluyor ben dusunmustum bi arkadasa yaptırdık verım alamadı sonra vazgectım lastık değiştirecegımde onerir mısın?