irc lastik yüzünden bu kaçıncı vatan toprağı öpmek !!!

Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
3
takarsın michelin i kaymadan düşmeden 20.000 yaparsın atarsın lastiği yeni michelini takarsın olay budur irc nin kış lastiğini iyiye yoranlar var ama denemedim denememde motoru yatırasın gelmiyo dandik lastikle unutma senin canın 60 liralık irc kadar değil 100 liralık michelin den de değerli gerisi fasa fiso
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
bugün rüzgardada test ettim pilot street i. irc e nazaran motorun arkası %50 daha az yalpalıyor. irc le ne eziyet çekiyomuşuz anasını satiiim :) umarım psikolojik değildir :)
 
Katılım
5 Eki 2013
Mesajlar
974
bugün rüzgardada test ettim pilot street i. irc e nazaran motorun arkası %50 daha az yalpalıyor. irc le ne eziyet çekiyomuşuz anasını satiiim :) umarım psikolojik değildir :)

kardeş michelin yorumlarini alabilir miyim ? memnun musun?
ben de irc taktirmayi düşünüyorum da
kullandigin model /ebat paylasabilir misin
hangi lastiği markayı modeli onerirsin?

kararsız kaldım
 
Katılım
18 Haz 2014
Mesajlar
368
Eğer 170 lira verebilecek kapasiten varsa hiç acıma direk çek michelin streeti, ama takma dahil 90-100'e çıkabilirim en fazla dersen f/p olarak ırc de iyi.
 
Katılım
16 Tem 2013
Mesajlar
595
2.75.18 , 90-90-18 lastiklere bile diablo rosso 2 tavsiye ediliyor :)

:queen::queen: Motora da bakmadım konunun açılış tarihine de, lastiği görünce sazan gibi atladım :queen: gerçi baksamda bişey değiştirmezdi ben yine yazardım wolf hiç bilmediğim bir motor lastiği o kadar küçükmüymüş ya :flower:
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
Gecmis olsun da o sorunun cozumu basit: boyuna ve capina gore degisen fiyatlarda kaucuktan yuvarlaklari takiyorsun rahat ediyorsun :)
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Şimdi irc ye giydirenler alırken ''ohh be iyi ucuza kapattık millet servet döküyor o kadar da kötü yol tutuşu yok maşaallah yerli malı memleket kazansın'' demediler mi:p
 
Katılım
29 Eyl 2007
Mesajlar
6,279
Prelli arka takdirdim yeni irc 2 yili doldurmadan çember seklinde yarildi yanaklardan .

Geçmiş olsun bende pony diye bi lastik almıştım irc nin üretimiydi sene 2009 yada 10 virajın ortasında lastik yarıldı ve yere yapıştım ne olduğunu

bile anlayamadan..Yumuşak hamurlu bi lastikti..Sonra gene akıllanmayıp duro aldım :mrgreen:Galiba ondan sonra akıllandım..Şu bi gerçek kaliteli

lastik hatayı affediyor..diğeri susuz sabunsuz traş :queen:
 
Katılım
27 Eki 2014
Mesajlar
73
Geçmiş olsun bende pony diye bi lastik almıştım irc nin üretimiydi sene 2009 yada 10 virajın ortasında lastik yarıldı ve yere yapıştım ne olduğunu

bile anlayamadan..Yumuşak hamurlu bi lastikti..Sonra gene akıllanmayıp duro aldım :mrgreen:Galiba ondan sonra akıllandım..Şu bi gerçek kaliteli

lastik hatayı affediyor..diğeri susuz sabunsuz traş :queen:


Allahkorusun 120 ile giderken yarilsa allah muhafaza.lastiği takan usta nedese bu yariktan birşey olmaz azkullan diğın için yarildi diyor bu şekilde gider 3 bin daha ,otobanda yirtilirsa kim verecek verse neyeyarar kullanana halel geldikten sonra ,değiştir dik vel hasil Pirelli taktirdim eğer prellide 2 sene dolmadan yarilirsa mishell taktiracagim inşallah kazasiz belasiz sürüşler arkadaşlar.
 
Katılım
30 Mar 2014
Mesajlar
177
Daha önce 10.000 KM irc lastik kullandım sonra değiştirip tekrar irc taktım. Insanlar bence biraz fazla acımasız. Yağmurda her lastik kayar, zaten onun için normalde o yolda 90 ile gidiyorsam yağış sonrasında 65 Max 70 ile giderim. Virajda açımı Islak Zeminde çok daha düşük tutarım ve hareketlerinin çok daha smooth olmasına dikkat ederim. Mich lastikte taksam aynı işi yapacağım evet belki daha iyi olacaktır fakat bugüne kadar lastiğin kapasitesi üzerinde bir yatış sergilemedim. Zaten lastik tam olsa da bu tutuşu sağlayacak asfalt ülkemiz içerisinde yok. Fakat şayet daha yüksek sürate çıkacak olsam mutlaka daha iyi bir lastik düşünürdüm. Kapasitesinde kullanıldığında irc oldukça iyidir.
 

hsk

Katılım
21 Ağu 2014
Mesajlar
890
Benim scooter da da nylon marka lastik var bi sefer düştüm yağmurda fena kaydı tavsiye üzerine mıchell cıty grıp takmayı düşünüyorum parayı ayarlayıp,ön arka 300tl yi buluyor.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Bi degisiklik yapıp iyi bir lastik alın pilot street gibi merak etmeyin lastik cok cabuk bitmiyor ülkemiz sartlarına göre ideal bir lastik motoruna türlü aksesuar takanlar en önemli noktaya lastige neden para vermiyor acaba bende zamanında İrc alsaydım ircler idare eder lastige ani hareketler yaptırmassan kaymaz limitlerinde kullanılırsa sorun olmaz yağmurda zaten her lastik kayar gibi seyler saçmalıyordum şu anda ama kazın ayağı öyle degil lütfen bir kereye mahsus iyi bir lastik alın sonra aradaki farkı görün :)
 
Katılım
12 Ağu 2014
Mesajlar
878
Daha önce 10.000 KM irc lastik kullandım sonra değiştirip tekrar irc taktım. Insanlar bence biraz fazla acımasız. Yağmurda her lastik kayar, zaten onun için normalde o yolda 90 ile gidiyorsam yağış sonrasında 65 Max 70 ile giderim. Virajda açımı Islak Zeminde çok daha düşük tutarım ve hareketlerinin çok daha smooth olmasına dikkat ederim. Mich lastikte taksam aynı işi yapacağım evet belki daha iyi olacaktır fakat bugüne kadar lastiğin kapasitesi üzerinde bir yatış sergilemedim. Zaten lastik tam olsa da bu tutuşu sağlayacak asfalt ülkemiz içerisinde yok. Fakat şayet daha yüksek sürate çıkacak olsam mutlaka daha iyi bir lastik düşünürdüm. Kapasitesinde kullanıldığında irc oldukça iyidir.

konu hortlayacak belki ama, being nickli arkadaşa teşekkür ederim,gerçekten benim yazmak istediklerimi harfi harfine yazmış.

şu ana kadar 3000 km oldu irc lastikle,lastik yüzünden herhangi bir problem yaşamadım. limitlerini bildikten sonra bir problem olmuyor. bence anlatıldığı kadar tü kaka bir lastik değil,sonuçta motosikletimizi pistte sürmüyoruz. diğer lastiklerle illaki farkı vardır,parası da ona göre iyi zaten,bırakın da iyi olsun. Ama bu kadar da kötülemeyin şu lastiği be kardeşim.

ne çektin be irc :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst