Daha önce 10.000 KM irc lastik kullandım sonra değiştirip tekrar irc taktım. Insanlar bence biraz fazla acımasız. Yağmurda her lastik kayar, zaten onun için normalde o yolda 90 ile gidiyorsam yağış sonrasında 65 Max 70 ile giderim. Virajda açımı Islak Zeminde çok daha düşük tutarım ve hareketlerinin çok daha smooth olmasına dikkat ederim. Mich lastikte taksam aynı işi yapacağım evet belki daha iyi olacaktır fakat bugüne kadar lastiğin kapasitesi üzerinde bir yatış sergilemedim. Zaten lastik tam olsa da bu tutuşu sağlayacak asfalt ülkemiz içerisinde yok. Fakat şayet daha yüksek sürate çıkacak olsam mutlaka daha iyi bir lastik düşünürdüm. Kapasitesinde kullanıldığında irc oldukça iyidir.