- Katılım
- 16 Tem 2008
- Mesajlar
- 9,061
- Konu Yazar
- #1
internet başında en fazla motosiklet.net'te vakit geçiriyorum.
her kesimden insan var;
halkımın nabzını tutuyorum, seviyeli tartışmalarda olabiliyor, iki makara çeviriyoruz bazen. çok şey öğrendim diyebilirim.
bide yerel motosiklet grubumuz var, ara sıra oraya bakarım da genelde pek birşey olmaz.
facebook'a tövbeliyim malum
youtube videolarında sörf yaparım ara sıra.
komedi izlemiyorum ama, tiskindim artık komik videodan.
sizde ne var ne yok?
her kesimden insan var;
halkımın nabzını tutuyorum, seviyeli tartışmalarda olabiliyor, iki makara çeviriyoruz bazen. çok şey öğrendim diyebilirim.
bide yerel motosiklet grubumuz var, ara sıra oraya bakarım da genelde pek birşey olmaz.
facebook'a tövbeliyim malum
youtube videolarında sörf yaparım ara sıra.
komedi izlemiyorum ama, tiskindim artık komik videodan.
sizde ne var ne yok?
Son düzenleme: