internette nasıl vakit geçiriyorsunuz?

nasıl internet kullanıcısısınız?

  • klasik. facebook, msn, youtube vs.. bıraksalar akşama kadar takılırım

    Oy: 8 19.5%
  • belli başlı bikaç siteye takılırım, fazlada uzatmam.

    Oy: 25 61.0%
  • belgesel izliyorum :P

    Oy: 2 4.9%
  • bilimsel araştırmalar, teknik konular ve belgeseller. gözlüklüyümde.

    Oy: 6 14.6%

  • Kullanılan toplam oy
    41
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
internet başında en fazla motosiklet.net'te vakit geçiriyorum.
her kesimden insan var;
halkımın nabzını tutuyorum, seviyeli tartışmalarda olabiliyor, iki makara çeviriyoruz bazen. çok şey öğrendim diyebilirim.

bide yerel motosiklet grubumuz var, ara sıra oraya bakarım da genelde pek birşey olmaz.
facebook'a tövbeliyim malum :)
youtube videolarında sörf yaparım ara sıra.

komedi izlemiyorum ama, tiskindim artık komik videodan.

sizde ne var ne yok?
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
711
İlk oy ve ilk mesaj benden olsun ...
benimde belli başlı bazı sitelerim var..saatlerimi harcamıyorum ..
önce motosiklet.net..
bazen ...güzel konulara denk geliyorum ...
geçenlerde kimin bilmiyorum ama sanırım seninde katılımınla baya bir renklenen kask tamıyorsam size ne ...neden ceza yiyorum temalı konuda çok güldüm çok eğlendim..:D


sonra motosiklet piyasasını takip adına malum site..(bu arada reklam olurmu bilemedim ..)

bazende download adına takıldığım bir site var...oraya uğrarım arasıra...
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
internet başında en fazla motosiklet.net'te vakit geçiriyorum.
her kesimden insan var;
halkımın nabzını tutuyorum, seviyeli tartışmalarda olabiliyor, iki makara çeviriyoruz bazen. çok şey öğrendim diyebilirim.

bide yerel motosiklet grubumuz var, ara sıra oraya bakarım da genelde pek birşey olmaz.
facebook'a tövbeliyim malum :)
youtube videolarında sörf yaparım ara sıra.

komedi izlemiyorum ama, tiskindim artık komik videodan.

sizde ne var ne yok?

sadece bu kadarmı.. yedik...:mrgreen:
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
eyi benimde katkım olsun en çok girdiğim site...

sölemicem..:bounce:
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
ya en çok şu mt ye giriyorum ama angarada bi arkadaş var.xt 600 kullanıyor..hani maviden sarıya çevirmişti..farlarıda bi çirkin ki sormayın.ha işte o arkadaşla uğraşıp duruyorum burada..:p
Angaraya uzun zamandır gitmiyorum (3 sene öncesine kadar ayda bir giderdim)ama ilk işim düştüğünde hesabını sormak için uğrayacağım yanına...:cherry:
tanıyan varmı o arkadaşı???:queen:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
durun!
kara kuvvet benim! :p

aabi zaten bi sen bi ben, sabaha karşı sandalyeleri ters çevirip ortalığı temizlerlerken gidiyoruz.

verilmeyecek hesabımız yok efenim, bekleriz :)
 
Katılım
28 Nis 2010
Mesajlar
260
Kimin hangi şıkkı işaretlediği belli olmuyor değil mi ? :queen::queen::queen: (2nci kişi ben oldum)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
iki şey yaparım:
araştırmacı gazeteciyimdir.
bir de forumlarda ona buna kitlemekten zevk alırım.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
100 Kontüre cam'da ayı oynatıyorum :p

Şaka bir yanada kablolar dünyasında gidip gelmek harbiden kasıyo bi dönemden sonra.
İyice yozlaştık azizim.
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
933
google*****(envai cesit arastirma)
seslisozluk****(imla-anlam-ceviri)
gmail-yahoo-hotmail***(mail kontrolu)
youtube**(puppy videolari:D)
mt*(konu disi:p)
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,564
Msn yi laf olsun diye kullanmayanlardanım..
E mektupları kontrol ederim.
Biraz haberleri incelerim.
Konu dışı bölümünü kontrol ederim,zaman zaman önemli konular geçiyor :)
Şu sıralar işler yoğun idare ediverin...

Cezerye ne zaman döndü ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst