İndirim gelmişmişte...

Katılım
27 Tem 2011
Mesajlar
983
kendi aracınla 25 dk da gittiğin yolu bir de toplu taşıma ile 1 saat 45 dakika ile gitmek var :mrgreen:
Orası öylede toplu taşıma araçlarını kullanmak gerek küresel ısınma çoğalıyor :)
Buna indirim bile denmez aslında depo başı 1 tl :) ki 2 gün içinde zam gelir :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
eşşeğe binelim eşşeğe.. 100 km de 1 kilo saman, 1 litre su yakıyor. İstediğin yükü yükle krosun bile çıkmadığı yolları çıkar valla :)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
acaba parasını akaryakıta yatıran vatandaşımız varmı ...millet altına dövize arsaya yatırır ya ondan sordum
 
Katılım
29 Nis 2009
Mesajlar
789
YAkında iki ikatı zam gelir...(aslında bunu yazmıcaktım süper bi benzetme vardı ama yazmıyım dedim):)
 
Katılım
7 Ağu 2010
Mesajlar
743
aklıma zeki alasya metin akpınarın bir filmi geldi aldıkları evin atında benzin çıkıyor gel vatandaş gel ucuz benzin var millet halk ekmek alır gibi kuyruğa giriyor cepten yazdığım için link atamıyorum yoksa film netten izlenir
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst