- Katılım
- 27 Tem 2011
- Mesajlar
- 983
Orası öylede toplu taşıma araçlarını kullanmak gerek küresel ısınma çoğalıyorkendi aracınla 25 dk da gittiğin yolu bir de toplu taşıma ile 1 saat 45 dakika ile gitmek var :mrgreen:
Buna indirim bile denmez aslında depo başı 1 tl