İndirim gelmişmişte...

Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Yaşasın!!! Sonunda!!! :p Yok aslında bu bir ön hazırlıktır, 1-2 haftaya en az yirmi kuruş zam yaparlar, ondan sonra yok indirim yapmıştık, yok giriş fiyatı falan filan.
 
Katılım
29 Ocak 2010
Mesajlar
1,550
bekleyin 5 tl olmasına çok az kaldı, bunlar sadece göz boyama.
 
Katılım
21 Şub 2008
Mesajlar
1,789
adanada bir benzin firması 95 oktan benzini 4.380 tl veriyor litre fiyatı depom uzun bir zamandan sonra ilk kez doldu :queen:
 
Katılım
13 Ocak 2012
Mesajlar
702
yav arkadaş ben 95 oktan kullanıyorum ona 20 krş indirim yapılması lazım, 97 oktan ile aynı indirime vermişler :p
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
Bir depoda 1 lira falan paramız artıyor, onuda jeton gibi bir yerlerine sokmak lazım. Bahşiş niyetiyle. :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Şub 2011
Mesajlar
1,768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sevindiyseniz TAkla atın Amuda kalkın yerlerde yuvarlanında anlayalım nekadar sevindiğinizi
öyle hariçten gazel okumayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst