Kimse gülmesin..
iki gün önce benide isletti arkadasin biri..
Böyle aglamakli olmadim ama insanda bazen jeton düsmüyor..
Bu topac aklima geldi..
Pazartesiyi saliya baglayan gece lokal de oturuyoruz.
Ben,Fransiz cingenesi Micha(bazilariniz buradan hatirlar) ikide yunan arkadas. Kosta ve Niko.
Aramizdan ayrilan ilk önce Micha.
Ciktiktan 5 dakika sonra beni ariyor cep telinden. Numarasi acik.
Ötekilere telefonu gösterip
-"Aaaaaa Micha ariyor. Birseymi oldu acaba yolda"?
Telefona cikiyorum.
-"Efendim Micha hayirdir?"
-"Remzi oraya bakarmisiniz telefonumu bulamiyorum"
-"Cocuklar Micha telefonunu unutmus bakarmisiniz oralara"
Bir aptal türk ve iki salak yunan telefon ariyoruz.

r:

r:

r:
-"Micha telefonun burada degil. Yoldami kaybettin acaba?
Telefonda kahkaha seslerini duyuyorum.
Benim jeton hala düsmedi.

r:
-"Aaaa telefon elimdeymis"diyor
Tiriiiiiinnnnnngggg...Jeton düstü. :salut::salut:
-"Du Arsch diyorum ve gülüsüyoruz telde.
Telefonu kapiyorum ötekilerin bana aptal aptal baktigini görüyorum.
-"Ülen ben aptalim sizde benden aptalsiniz.
Adam hepimi makaraya sardi.
Hemde nebicim. Adam cep telinden aradi sizde gördünüz."
Hepimiz gülmeye basliyoruz..
iyi yedik ama..

r:

r::queen:
Dikkatli olun sizide böyle isletmesinler..

Yada birini isletmek isterseniz iyi bir numara. (Ama numaranizi gizlemeden.Yoksa anlami kalmaz.)