İnanılmaz Bir Şaka Kopucaksınız

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
oğlanı kalpten götüreceklerdi yaw...
çoçuk nerdeyse ben bıcakladım diyecekti....:p:p

adam 9 yerinden bıcaklanmıs dedikten sonra....neeyyy dediya...yırtıldım gülmekten...:queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
abi yok böyle bişey ya ben koltuktan düşüyodum gülmekten çocuk nasıl ağlıyor :queen::queen:

Böyle şakamı yapılır ya çocuğun ömründen 6 ay gitti ayrıca telefonu kapatınca büyük ihtimalle altını değiştirmeye gitmiştir :queen::queen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:47 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:38 ----------

En az 25 sene yatarsın..

Neeeeyyyy abi ne yaptım gençliğimin yarısı gitti ya :queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
oy oy oy..
Garibim agladi... :pale:
Böyle sakami olurmus kardesim..
Yazik cocuga...:salut:
Artik telefona falan cikmaz garanti 6 ay.. :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
Bana yapsalar ne yapardın diye düşünüyorum kara kara:queen::queen:

Cevabını bulamadım...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Mar 2008
Mesajlar
1,647
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazık günah , bulmuşlar garibanı işletiyolar :) bana böle bisi söleseler ya ilk 10 saniye içinde yüzüne kapatırım yada bütün sülalesinin kulağını çınlatırım :mrgreen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
yazık günah , bulmuşlar garibanı işletiyolar :) bana böle bisi söleseler ya ilk 10 saniye içinde yüzüne kapatırım yada bütün sülalesinin kulağını çınlatırım :mrgreen:

Kapatıp ne yapıcaksın 1 bavula kıyaftleri koy ve topuk :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
yoo benim amcam milletvekili amaa :mrgreen:

Ohooooo sen benim amcamı tanıyonmu nan durumları var yani pardon abla yalnışlık oldu biz şey etmek için şey düşünmüştük zıçtık mokumuzu yiyiyoruz pardon deyip kapatırdı herhalde adam :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
22 Haz 2009
Mesajlar
1,279
abi yuh be ya amma da işletmişler dili tutuldu çocuğun telefon şakası diye işte buna derim ben:mrgreen:paylaşım için saol ya güldük güzel güzel...
şey bu arada o telefon benimdi geri ver uleyynnn :queen:
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
abi yuh be ya amma da işletmişler dili tutuldu çocuğun telefon şakası diye işte buna derim ben:mrgreen:paylaşım için saol ya güldük güzel güzel...
şey bu arada o telefon benimdi geri ver uleyynnn :queen:

Adam bu saatten sonra yolda en kral telefonu görse dahi arkasına bakmadan koşmaya başlar bırak telefonu almayı :queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
17 Kas 2009
Mesajlar
1,715
Kimse gülmesin..
iki gün önce benide isletti arkadasin biri..
Böyle aglamakli olmadim ama insanda bazen jeton düsmüyor..
Bu topac aklima geldi.. :)

Pazartesiyi saliya baglayan gece lokal de oturuyoruz.
Ben,Fransiz cingenesi Micha(bazilariniz buradan hatirlar) ikide yunan arkadas. Kosta ve Niko.
Aramizdan ayrilan ilk önce Micha.
Ciktiktan 5 dakika sonra beni ariyor cep telinden. Numarasi acik.
Ötekilere telefonu gösterip
-"Aaaaaa Micha ariyor. Birseymi oldu acaba yolda"?
Telefona cikiyorum.
-"Efendim Micha hayirdir?"
-"Remzi oraya bakarmisiniz telefonumu bulamiyorum"
-"Cocuklar Micha telefonunu unutmus bakarmisiniz oralara"
Bir aptal türk ve iki salak yunan telefon ariyoruz. :pr::pr::pr:
-"Micha telefonun burada degil. Yoldami kaybettin acaba?
Telefonda kahkaha seslerini duyuyorum.
Benim jeton hala düsmedi. :pr:
-"Aaaa telefon elimdeymis"diyor
Tiriiiiiinnnnnngggg...Jeton düstü. :salut::salut:
-"Du Arsch diyorum ve gülüsüyoruz telde.
Telefonu kapiyorum ötekilerin bana aptal aptal baktigini görüyorum.
-"Ülen ben aptalim sizde benden aptalsiniz.
Adam hepimi makaraya sardi.
Hemde nebicim. Adam cep telinden aradi sizde gördünüz."

Hepimiz gülmeye basliyoruz..
iyi yedik ama.. :pr::pr::queen:

Dikkatli olun sizide böyle isletmesinler.. :p
Yada birini isletmek isterseniz iyi bir numara. (Ama numaranizi gizlemeden.Yoksa anlami kalmaz.)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst