- Katılım
- 16 Eki 2005
- Mesajlar
- 2,760
- Motosikleti
- cb 125 f- nc 750x dct
- Konu Yazar
- #1
2004 ten beri motorsuz motorcu olarak devam ettiğim hayatıma yarın (yada cumartesi) motorlu motorcu olarak yeni bir başlangıç yapıcam.
sonunda araya giren engeller, maddi yönden beklemek, askerlik sorunu, koruma kıyafetlerinin temini, ne alacağım sorunu vb. bi yığın engelin üstesinden gelerek ilk motorumu alıyorum. :cat:
siyah renk honda cbf 150 alıyorum. geçen hafta parasını verdim ama ancak bu haftaya teslim olabildi. siyahı yoktu onu bekledim. bugün aradığımdada plaka ruhsat işlemlerinin hallolduğunu öğrendim. bakalım yarın bidaha bayiyi arayıp motoru eve kadar götürebilecek bi elemanlarının olup olmadığını öğrenicem. yoksa cumartesi iş çıkışı bi arkadaşla gidip teslim alıcam.
bindik bi alamete, gidiyoruz bakalım bizi nereye götürecekse artık. motorlu motorcu olucaz derken ölü motorcu olmazsak iyidir. pek motor tecrübem yokta:cherry:
benim motör ün bir iki fotosu. bildiğiniz cbf 150 işte
[/URL][/IMG]
bu karanlık oldu, garajın içinde çektim
[/URL][/IMG]
siyah renk honda cbf 150 alıyorum. geçen hafta parasını verdim ama ancak bu haftaya teslim olabildi. siyahı yoktu onu bekledim. bugün aradığımdada plaka ruhsat işlemlerinin hallolduğunu öğrendim. bakalım yarın bidaha bayiyi arayıp motoru eve kadar götürebilecek bi elemanlarının olup olmadığını öğrenicem. yoksa cumartesi iş çıkışı bi arkadaşla gidip teslim alıcam.
bindik bi alamete, gidiyoruz bakalım bizi nereye götürecekse artık. motorlu motorcu olucaz derken ölü motorcu olmazsak iyidir. pek motor tecrübem yokta:cherry:
benim motör ün bir iki fotosu. bildiğiniz cbf 150 işte
bu karanlık oldu, garajın içinde çektim
Son düzenleme: