İnanamıyorum! sonunda bende motor aldım

Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
2004 ten beri motorsuz motorcu olarak devam ettiğim hayatıma yarın (yada cumartesi) motorlu motorcu olarak yeni bir başlangıç yapıcam.:) sonunda araya giren engeller, maddi yönden beklemek, askerlik sorunu, koruma kıyafetlerinin temini, ne alacağım sorunu vb. bi yığın engelin üstesinden gelerek ilk motorumu alıyorum. :cat:
siyah renk honda cbf 150 alıyorum. geçen hafta parasını verdim ama ancak bu haftaya teslim olabildi. siyahı yoktu onu bekledim. bugün aradığımdada plaka ruhsat işlemlerinin hallolduğunu öğrendim. bakalım yarın bidaha bayiyi arayıp motoru eve kadar götürebilecek bi elemanlarının olup olmadığını öğrenicem. yoksa cumartesi iş çıkışı bi arkadaşla gidip teslim alıcam.
bindik bi alamete, gidiyoruz bakalım bizi nereye götürecekse artık. motorlu motorcu olucaz derken ölü motorcu olmazsak iyidir. pek motor tecrübem yokta:cherry:

benim motör ün bir iki fotosu. bildiğiniz cbf 150 işte

mit011wd0.jpg
[/URL][/IMG]
bu karanlık oldu, garajın içinde çektim
mit010dh6.jpg
[/URL][/IMG]
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
motorlu motorcu olucaz derken ölü motorcu olmazsak iyidir. pek motor tecrübem yokta:cherry:

Allah korusun böyle laflar kullanma.. yazık olur.. iyi düşün iyi olsun.. kendini bil yeter sen...
he bide korumaları atlama bu arada okey :cat:
Hayırlı olsun kazasız belasız:rendeer:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Ocak 2008
Mesajlar
1,332
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun güzel kardeşim maşşallah diyelim şimdiden...
 

rup

Katılım
19 Eyl 2006
Mesajlar
82
hayırlı ugurlu olsun kazasız belasız sürüşler
 
Katılım
30 Ara 2005
Mesajlar
4,358
Hayırlı olsun arkadaşım. Umarım motorunla beraber güzel günler geçirirsin. Sonunda almışın motorunu :cat:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
İşte günün sevindirici haberi...:cat:
Güle güle kullan vlad, uzun yıllar, uzun yollar 2 teker tepesinde mutluluklarla geçsin...:rendeer:
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Motorun hayırlı olsun kardeş.
Güle güle kullan.
Allah kazadan korusun.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım. kazasız belasız binebilmen dileğiyle :)
 
Katılım
9 Eyl 2007
Mesajlar
418
hayırlı olsun gerçekten sevindim güzel de bir seçim yapmışsın kazasız belasız kullanman dileğiyle :rendeer:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
hayırlı olsun cidden çok sevindim :) özellikle sitenin eskilerinden olman ve sonunda muradına ermen konusunda daha da çok sevindim :cat:
 
Katılım
22 Nis 2008
Mesajlar
85
güle güle kullan

hayırlı olsun.ben buraya yazıyorum sezon sonu motorunu dahada büyütmek isteyeceksin.virüs bulaştı bir kere.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2004 ten beri motorsuz motorcu olarak devam ettiğim hayatıma yarın (yada cumartesi) motorlu motorcu olarak yeni bir başlangıç yapıcam.:) sonunda araya giren engeller, maddi yönden beklemek, askerlik sorunu, koruma kıyafetlerinin temini, ne alacağım sorunu vb. bi yığın engelin üstesinden gelerek ilk motorumu alıyorum. :cat:
siyah renk honda cbf 150 alıyorum. geçen hafta parasını verdim ama ancak bu haftaya teslim olabildi. siyahı yoktu onu bekledim. bugün aradığımdada plaka ruhsat işlemlerinin hallolduğunu öğrendim. bakalım yarın bidaha bayiyi arayıp motoru eve kadar götürebilecek bi elemanlarının olup olmadığını öğrenicem. yoksa cumartesi iş çıkışı bi arkadaşla gidip teslim alıcam.
bindik bi alamete, gidiyoruz bakalım bizi nereye götürecekse artık. motorlu motorcu olucaz derken ölü motorcu olmazsak iyidir. pek motor tecrübem yokta:cherry:

hayırlı olsun...haberimiz olmadı ...ansızın birden aniden oldu herşey...herşey zamanla olur...ugun fiyata aldın inşallah...kampanyada vardı bu ara zaten...
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,827
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
hayırlı olsun vlad
motorsuz motorcuların da devri kapanıyor galiba.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst