İmkanlarım dahilinde Chopper Yaptırdım :)

Katılım
7 Ağu 2005
Mesajlar
2,317
cidden bende çok merak ettim.. türkiyedemi bu?_? yoksa yabancı sitelerden komik foto olarakmı alındı?_?
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
1,152
güzeeellll

inşallah sigara içmiyordur kullanan..ateşi bir düşerse mazallah kalır 2 teker bir benzin deposu...
 
Katılım
13 Ara 2005
Mesajlar
448
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Helal olsun adama uğraşmış yapmış. Taktir etmek lazım. Kötü de çirkin de olsa emek harcanmış, affferi adamıma. Yalnız orası almanya galiba. Arabaların plakasından öyle anlaşılıyor.
 
Katılım
9 Ağu 2005
Mesajlar
258
yazın bin kışın at sobaya .... Güzel olmuş sahilde gezsen harleyden daha çok ilgi alır yani :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2005
Mesajlar
470
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor ısınınca tahtalar yanmaya başlar beaaa ?

DERİN ısınma sorununa nasıl bi çözüm getirdin? :p
 
Katılım
30 May 2003
Mesajlar
82
güsel olmuş alet. hem doğayada saygılı. birkaç sene içinde yok olur. Hurda çöplüğünü önlemiş oluruz bunu yaygınlaştırırsak. Allah kaza bela vermesin. Ama bide vernik attır tahta kurusuna karşı. Doğada bulunan elementler ateş, su, hava, toprak ve TAHTA. Tahta tabi zorunuzamı gitti? From G.O.R.A
 
Katılım
27 Kas 2005
Mesajlar
1,428
süper bi alet RR almayıp bunumu alsak pardon marangoz arkadaşlara yaptırsak

:cherry:
 

sKy

Katılım
8 Nis 2006
Mesajlar
40
süpe sirin olmus da calısmıo demi bu sadece görüntü mü :D yinede tebrikler süper işcilik :D
 
Katılım
22 Şub 2006
Mesajlar
64
arkadaşlar benim motoro truva diye isim koymuşlar bence asıl truva budur ya
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst