İmkanlarım dahilinde Chopper Yaptırdım :)

Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
566
Marangoza.....:mrgreen:

redneckchopper6dn.jpg
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
Heheheh :)

Bu daha çok 'tahtor' olmuş. Bu arada Discovery kanalını izleyenler var mı? Adamlar da ne yetenek var be kardeşim ne motorlar ne işçilik peh peh. Malzeme de var gerçi aynı şeyler burada olsa bizden de müthiş motorlar çıkar. Estetik yeteneğimiz had safhadadır çok şükür. :)
 
Katılım
5 Eyl 2005
Mesajlar
544
Bu adamın binip gezerken de resmi vardı bende. Çok eskiden :D işçilik güzel değil mi?
 
Katılım
17 Kas 2005
Mesajlar
1,024
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
züperrrr......:)
 
Katılım
13 May 2005
Mesajlar
1,862
Motosikleti
Su Motoru
Titreşimde "0" dır bu alette :cherry:. Ne de olsa tahta titreşimi emer :). Ön süspansiyon sistemide mühendislik harikası olmuş doğrusu :p ...
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
alet çok iyi ama tek kötü yanı uzun yolda hemoroit olma tehlikesi %70 e kadar çıkıyormuş o yüzden dikkat etmek lazım:p
 
Katılım
21 Eyl 2005
Mesajlar
2,603
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu adam tahtadan kask ta yapmıştır kendine :p
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Taktakurusuna karşı korumak lazım ama :mrgreen: Hele bir de yağmur yerse Boss Hoss boyutuna kadar şişer bu :mrgreen:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
9 Ocak 2006
Mesajlar
2,003
Güzelmiş korozyon sorunu olmaz

Ama bunda da tahtakurusu sorunu başını gösterebilir. Hımm verniklemek lazım

----------------------edit----------------------
Khutuck benden önce entera basmış
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
95
kardeş iyi düşünmüşün sen marangozmuydun tek kelimeyle içler acısı bi şey olmuş
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst