İlk motosikletimi alacağım sizce hangisini almalı? (Keeway, Regal Raptor)

Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
16
Merhabalar arkadaşlar.
Direksiyon ehliyet sınavımada girdikten sonra hayırlısıyla A2 ehliyetimi alıyorum (bu cumartesi sınav). Uzun süredir motosiklet almak istiyordum ve 1-2 aya yada en geç 2010 kışında ilk motosikletimi alacağım.
Düşündüğüm 2 marka var.
Keeway 150cc yada regal raptor.
Regal raptor spyder çok hoşuma gidiyor fakat burada Sizlerin fikirlerini almak istedim. Spyder modelinin satış fiyatını internetten araştırdım fakat çok sonuç bulamadım. 6.900 civarı sanırsam.
Bana bir fikir tavsiye ve fiyatları araştırabileceğim siteler tavsiye ederseniz çok sevinirim.
İlk motorum diye 2. el almamı tavsiye edecektir çoğu kişi ama en baştan belirteyim sıfır motor alacağım.
Saygılar.
 
Katılım
26 Ağu 2009
Mesajlar
33
Merhabalar arkadaşlar.
Direksiyon ehliyet sınavımada girdikten sonra hayırlısıyla A2 ehliyetimi alıyorum (bu cumartesi sınav). Uzun süredir motosiklet almak istiyordum ve 1-2 aya yada en geç 2010 kışında ilk motosikletimi alacağım.
Düşündüğüm 2 marka var.
Keeway 150cc yada regal raptor.
Regal raptor spyder çok hoşuma gidiyor fakat burada Sizlerin fikirlerini almak istedim. Spyder modelinin satış fiyatını internetten araştırdım fakat çok sonuç bulamadım. 6.900 civarı sanırsam.
Bana bir fikir tavsiye ve fiyatları araştırabileceğim siteler tavsiye ederseniz çok sevinirim.
İlk motorum diye 2. el almamı tavsiye edecektir çoğu kişi ama en baştan belirteyim sıfır motor alacağım.
Saygılar.

suzuki burgman honda activa hoda innovia
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
16
Scooter almayı düşünmüyorum. Keeway yada regal raptor alacağım. Spyder biraz diğerlerine göre pahalı ve şehir içi kullanımı pek rahat olmayabilir diye düşünüyorum.
Regal Raptor DD 250E-9B ve Keeway Superlight 150cc arasındayım şu anda ama karar veremiyorum.
Regal Raptor ağır basıyor sanki.
 
Katılım
14 May 2009
Mesajlar
2,503
bu cumartesi direksiyon sınavına gireceksin ama hava şartlarından dolayı ertelenmiş diyorlar ayın 26sına dikkat et :)
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
ikisindede başın ağrıyabilir ama keewayin parçasını bulursun regalin kini bulamazsın ayrıca regaller öyle sanıldığı kadar sağlam ve kaliteli motor değildir
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
16
Evet başım ağrır diye korkuyorum ama bu fiyatlara göre bulabileceğim en iyi sıfır makinelerden sanırsam.
Keewayin çantaları güzel ama sisi barı yok, regalde çanta yok (gerçi artık oluyormuş galiba ama iyi değilmiş) sisi barı var ve tasarım olarak daha güzel daha modern duruyor regal, keeway ise daha klasik eski havası var.

Ehliyet sınavıda ertelendi hava koşullarından dolayı.
 
Katılım
27 Eki 2008
Mesajlar
660
ikisindede başın ağrıyabilir ama keewayin parçasını bulursun regalin kini bulamazsın ayrıca regaller öyle sanıldığı kadar sağlam ve kaliteli motor değildir

bencede regal al.ayrıca parca sorunu falan yok emre ltd getiriyo parcaları her turlu parca mevcut ellerinde :cat: gayette sağlam bi motor regal
 
Katılım
7 Ocak 2009
Mesajlar
76
valla regal derim bende ama bence venox lara da bi bak derim hosuma giden bir motor
 
Katılım
13 Mar 2008
Mesajlar
691
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Düşünmeden regal :cat: :rendeer:
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
16
Venoxlar çok güzelde fiyat açısından beni aşıyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:42 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:41 AM ----------

Regal İstanbul'da nereden bulabilirim Acıbadem'de oturuyorum. Tek izin günüm var işten dolayı o yüzden yakın bir yerler biliyorsanız gidip incelemek istiyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
777
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Raptor daha yakışıklı görünüyor,
Teknik bilmiyorum..
 
Katılım
19 Haz 2007
Mesajlar
217
benim sana tavsiyem alabiliyorsan sıfır veya az kullanılmış bir hyosung gv 250 alman . 2 seçenek olarak keeway landcruiser 250 alabilirsin sıfırlı 5.500 civarında . bu iki motorda V motordur ve kalitelidir yedek parça sıkıntın olmayacaktır . regale gelince almaman konusunda seni bir daha uyarıyorum çift silindir deniyor regallere ama gerçek anlamda çift silindir değildir regaller iki pistonda aynı anda inip kalkar tek bir piston gibi hareket eder .regalde yedek parça sorunun çok fazla olacaktır dikilitaşta ali usta var istanbulda doğru dürüst bi onda parça var ve bir adet gaz teline 70 tl istiyor. regallerin kronik sorunları vardır şanzuman dişlileri kırılır radyatörleri delinir .şimdi regal sahibi arkadaşlar bana kızabilirler bu kadar yerin dibine sokuyorum belki diye ama bunları nerden biliyorum derseniz ev arkadaşıma regal raptor 250 Class modeli var T gidon olandan onun başına gelen sorunları ben yazdım buraya 2 vites dişlisi kırılması radyatörün delinmesive daha başka ufak tefek bi sürü şey .yinede on karar senin olmalı bu motor senin sen biniceksin çünkü =)
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
16
Teşekkür ederim yorumlarınız için. Keeway 250lik alacağım yada superlight 150 alacağım ilk motor olarak.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst