- Katılım
- 14 Ağu 2009
- Mesajlar
- 16
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar arkadaşlar.
Direksiyon ehliyet sınavımada girdikten sonra hayırlısıyla A2 ehliyetimi alıyorum (bu cumartesi sınav). Uzun süredir motosiklet almak istiyordum ve 1-2 aya yada en geç 2010 kışında ilk motosikletimi alacağım.
Düşündüğüm 2 marka var.
Keeway 150cc yada regal raptor.
Regal raptor spyder çok hoşuma gidiyor fakat burada Sizlerin fikirlerini almak istedim. Spyder modelinin satış fiyatını internetten araştırdım fakat çok sonuç bulamadım. 6.900 civarı sanırsam.
Bana bir fikir tavsiye ve fiyatları araştırabileceğim siteler tavsiye ederseniz çok sevinirim.
İlk motorum diye 2. el almamı tavsiye edecektir çoğu kişi ama en baştan belirteyim sıfır motor alacağım.
Saygılar.
Direksiyon ehliyet sınavımada girdikten sonra hayırlısıyla A2 ehliyetimi alıyorum (bu cumartesi sınav). Uzun süredir motosiklet almak istiyordum ve 1-2 aya yada en geç 2010 kışında ilk motosikletimi alacağım.
Düşündüğüm 2 marka var.
Keeway 150cc yada regal raptor.
Regal raptor spyder çok hoşuma gidiyor fakat burada Sizlerin fikirlerini almak istedim. Spyder modelinin satış fiyatını internetten araştırdım fakat çok sonuç bulamadım. 6.900 civarı sanırsam.
Bana bir fikir tavsiye ve fiyatları araştırabileceğim siteler tavsiye ederseniz çok sevinirim.
İlk motorum diye 2. el almamı tavsiye edecektir çoğu kişi ama en baştan belirteyim sıfır motor alacağım.
Saygılar.