İlk Motorsikletim...

Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
44
Merhaba arkadaşlar ,
uzun süredir ne alayım ne alayım derken , kısmet Asya 100 Turk Cub a oldu,
özellikle uygun taksitlerle uzun vadeli olması cezbetti...





 
Son düzenleme:
Katılım
14 Mar 2011
Mesajlar
129
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
allah kazasız belasız binmek nasip etsin :rendeer:
 
Katılım
6 Kas 2010
Mesajlar
186
hayırlı uğurlu olsun Allah iyi günlerde kullanmayı nasip etsin,kaza bela vermesin
 
Katılım
5 Nis 2009
Mesajlar
1,025
Tekerin Düz Bassin Hayırlı ugurlu Olsun :) KAzasız Belasız Binmek Nasip Olsun :)

KASK & Mont Başlıca Korumalıkların Daima Seninle Olsun
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
hayırlı olsun..kazasız sürüşler bende crypton mu cbf 150 mi arasında gidip geliyroum..direk cbf 150 de benim için bakalım arabamı ne kadar pahalıya satarsam o kadar iyi..
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
cub'larda motor ısındıktan sonra aragazı hep vericen...yoksa gitmez.:cat:
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
44
evet,

bi de bir depo = 3,1 lt

66km yol gitti , komple boşaldı depo,

motor açılmadı diye mi yoksa ben mi çok devirli kullanıyorum da
böyle oluyor

millet benzin koyar , ne zaman koyduğunu unuttu ben 66km de bir depo harcadım
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
evet,

bi de bir depo = 3,1 lt

66km yol gitti , komple boşaldı depo,

motor açılmadı diye mi yoksa ben mi çok devirli kullanıyorum da
böyle oluyor

millet benzin koyar , ne zaman koyduğunu unuttu ben 66km de bir depo harcadım

senin cub kaç cc böyle yaa ben ilk aldığımda 7.5 tl ye 93 km yol yapmıştı seninkinde bi arıza var mutlaka bu kadar benzin yakması a normal
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
44
valla sorma , 100cc motor

71km de fulledim yine , 3,1 lt ,
şuan 96 oldu , yarım depoya yaklaştı göstergesi ,
motorcuya ayak üstü sordum , çok devirli kullanıyorsundur , 2-3 bin devir oldumu vites at dedi ,şimdi öyle kullanıyorum , 3bin devire geldimi gösterge atıyorum bir yukarı , ama birşey farketmeyecek gibi ,
 
Katılım
20 Nis 2010
Mesajlar
1,212
valla sorma , 100cc motor

71km de fulledim yine , 3,1 lt ,
şuan 96 oldu , yarım depoya yaklaştı göstergesi ,
motorcuya ayak üstü sordum , çok devirli kullanıyorsundur , 2-3 bin devir oldumu vites at dedi ,şimdi öyle kullanıyorum , 3bin devire geldimi gösterge atıyorum bir yukarı , ama birşey farketmeyecek gibi ,

bunlar soğutmasın seni motordan başka bir ustaya göster bencede anormal 150 cc mondial 150 zat ile 10 liralık attığımda 77 km falan gidiyordu
 
Katılım
26 Ağu 2006
Mesajlar
335
Hayırlı olsun kazasız belasız arkadaş

MAYAMIZ BOZULDU BİZİM ARKADAŞ MAYAMIZ;

BİR DOST PAHALLI MOTOR ALMIŞ 50 KİŞİ YAZMIŞ

BURDA Kİ DOST BÜTÇESİNE GÖRE MOTOR ALMIŞ 10 KİŞİ YAZMIŞ

VE HAYIRLAMIŞ

NİYE BU KADAR PARAYA GÜCE TAPARIZ


NOT: Pahalı motor alan dostu tenzih ederim konu genel ahlaki bir durum.
 

Nfs

Katılım
8 Mar 2011
Mesajlar
159
Rodajda yakması gerektiğinden daha fazla yakar ilk 1000 km'de sen bir de devirini az kullan ustanın dediği gibi motorunu daha uzun soluklu kullanırsın.
 
Katılım
13 Ağu 2010
Mesajlar
44
ikinci depo ile test ediyorum bakalım neolacak, 100km oldu devrini az kullanıyorum,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst