- Katılım
- 13 Ağu 2010
- Mesajlar
- 44
- Konu Yazar
- #1
evet,
bi de bir depo = 3,1 lt
66km yol gitti , komple boşaldı depo,
motor açılmadı diye mi yoksa ben mi çok devirli kullanıyorum da
böyle oluyor
millet benzin koyar , ne zaman koyduğunu unuttu ben 66km de bir depo harcadım
valla sorma , 100cc motor
71km de fulledim yine , 3,1 lt ,
şuan 96 oldu , yarım depoya yaklaştı göstergesi ,
motorcuya ayak üstü sordum , çok devirli kullanıyorsundur , 2-3 bin devir oldumu vites at dedi ,şimdi öyle kullanıyorum , 3bin devire geldimi gösterge atıyorum bir yukarı , ama birşey farketmeyecek gibi ,