İlk kazamı 24 Gün Önce Yaptım..!!!!

Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Evet aynen ama o zaman braz acemi idik be abi çok hareketli gençtik.. :mrgreen:
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
:mrgreen:muashdhashd Özgür abi sen nerden Cıktın abi sen yurt dısında degilmiydin :D:D :mrgreen: dedim özgür abi ezer şmdi bizi ama Girmiyordur falan sag olasın abi =) :D:D

geçmiş olsun dostum :rendeer:
sana lolipop yasak bundan sonra :cherry:

yaw abi sorma ya ben hastanede yatarken Arkadaslar geldi sana hediye aldık Bi çıkardılar Lolipop ben gülcem ama dalagım agrıyo gülemiyom :D :mrgreen::mrgreen:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Evet her işte bir hayır vardır inş daha dikkatlı olcaz artık Ders oldu bize..
 
Katılım
20 Mar 2005
Mesajlar
297
Geçmiş olsun kardeşim. Allah kimseye böyle kaza göstermesin. Motor kullanmayı ciddiye almamız gerek dimi. Önce güvenlik sonra dikkat etmek gerek.
Allah seni sevdiklerine bağışlamış. Yiyecek ekmeğin varmış daha bu dünyada.
2000 yılında ben de buna benzer bir kaza yapmıştım. Fakat bana bir otomobil çarpıp kaçmıştı, hala bulunamadı nedense.
Herkeze kazasız belasız sürüşler diliyorum. Selamlar.
 
Katılım
21 Eki 2005
Mesajlar
3,170
:pale: Geçmiş olsun. Beni en tedirgin eden konulardan birisi şu platin olayları. Umarım çabuk ayağa kalkarsın.
Allah acil şifalar versin... :cat:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Lolipop sevgin baya ileri derece sanırım, hastaneye bile getirdiklerine göre... :silent: Geçmiş olsun, üzüldüm, artık dikkatli ol...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2005
Mesajlar
902
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun.

Hasar gören kask ve korumalarının fotoğraflarını görebilir miyiz?
 
Katılım
10 Haz 2007
Mesajlar
359
geçmiş olsun... umarım bir daha böyle riskli kullanmazsın. hep bizlere ders olsun bu tür kazalar...
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
büyük geçmiş olsun
şükür ki bununla atlaşmışsınız
acılar geride kalır bir daha yaşamazsınız inş. (Allah göstermesin kimseye)
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Geçmiş olsun.

Hasar gören kask ve korumalarının fotoğraflarını görebilir miyiz?

sadece kask duruyo sanırım şu an onuda daha ilerde konunun en başına eklemeye çalışırım ameliyat olalı bi kaç gün oldu ayagım beni yarım ınsan yaptı herseyi etkiliyor açıkçası.. baktım ki Herkez lolipop tan bahsetmiş ne güldüm :mrgreen::mrgreen: şekersiz sürüşler :D:D:D



İşde..! Kaskın Fotografları..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Büyük geçmiş olsun,Allah beterinden korusun...

dikkatli ol, daha kötüsü olabilirdi...

acil şifalar diliyorum...
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
551
büyük geçmiş olsun ağır bir kaza atlatmışsınız...bir dahaki sefere daha dikkatli olmanız dileğiyle :)
 
Katılım
8 Ara 2006
Mesajlar
513
Sag olun tesekur ederım
sende sag olasın ertech abi belki çıkaramadın ama Cbr 125 tropignden
Tanırsın beni hızlı Genç Ömer falan :D:D :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst