- Katılım
- 8 Ara 2006
- Mesajlar
- 513
- Konu Yazar
- #21
Evet aynen ama o zaman braz acemi idik be abi çok hareketli gençtik.. :mrgreen:
geçmiş olsun dostum :rendeer:
sana lolipop yasak bundan sonra :cherry:
Evet aynen ama o zaman braz acemi idik be abi çok hareketli gençtik.. :mrgreen:
Geçmiş olsun.
Hasar gören kask ve korumalarının fotoğraflarını görebilir miyiz?


