- Katılım
- 2 Nis 2005
- Mesajlar
- 595
Çok hoş ve duru bir anlatım 
Valla ne diyeyim, böylesine tatsız bir olayı bile keyifle dinlettin bana ya, helal olsun sana :mrgreen:
Öncelikle geçmiş olsun ve cidden motosiklet kültürünü fazlasıyla özümsediğin belli oluyor, şaka değil.
Bu arada tabelanın durumu daha trajik görünüyor resimlerden
Valla ne diyeyim, böylesine tatsız bir olayı bile keyifle dinlettin bana ya, helal olsun sana :mrgreen:
Öncelikle geçmiş olsun ve cidden motosiklet kültürünü fazlasıyla özümsediğin belli oluyor, şaka değil.
Bu arada tabelanın durumu daha trajik görünüyor resimlerden