- Katılım
- 23 Ara 2005
- Mesajlar
- 399
- Konu Yazar
- #1
Evet arkadaslar, Oncelıkle bunun bır gezı yazısı olmasını umid ederdim. Ama nasip yaptıgım ılk kazamı paylasmak olacakmıs.Genel olarak her hafta sonu gezıye cıkarım gerek iş icabı gerekse gezmek için, fakat hiç kaza yapmamıstım ve tehlıkesıyle dahı karsılasmamıstım. 2 senelık motor hayatımda 19 000 km gordum ama ilk kazam işte ayrıntıları.
Gectıgımız cuma aksamı ki persembeden karar aldıgımız için havanın bozuk olmasına aldırmadan '' ne olursa olsun geri dönüş yok'' felsefesıyle yolculugumuza basladık.
Yolda 20-30 km gıttıkten sonra felaket derecede ortalık sel olacak durumda yagmura tutulduk. ama onemlı degıldı bızım ıcın, çünkü yagmurluklarımız ve bacaklarımıza dizlik altına sarmak için çöp poşetlerımız vardı :queen:
benzınlıkte kılık kıyafet degısımını yaptıktan sonra, hafif atlatılan bır otobus kazasına şahit olduk: Hız sınırlarını zorlamıs bır sekılde gelen yolcu otobusunu gormeyen traktor yola cıktı ön sağ tekerınden oldu. otobus yalpalayarak 100 150 metede zor durdu. Cok yagmur yağdıgı ıcın foto alamadım.
yagmura fecı sekılde teslım olan bız belkı dıner dıye duraktan bozma bır yere sıgındık ama nafıle. barı dedık cıktıkkı cıktık ıslansakta üşüsekte devam...
50-60 km hızla yola devam ederken cok tatlı bır hava vardı: bardaktan bosanırcasına yagan yagmur, aksam gunesının son ısıkları, vizorlerımızde süzülen damlalarla parlarken hava kıpkızıldı. ve biz günesın batısına gaz acıyorduk. 24 senelık hayatımda boyle bır hava yasamıstım. Bu guzellıklerden 30-40 km sonra hava artık tamamen kararmıs neşe yerını bıraz daha endişe ve temkıne bırakmıstı. bir yerleşim biimini daha gerıde bıraktıktan sonra duble yoldan cıktık. ben devamlı seyahat ettıgım ıcın ıkı motosıkletlık mınyatur gurubumuzda lider gidiyordum. Duble yoldan cıktıktan sonra yol hafıftatlı vırajlıydı. 60-70 km hızda motorumu bıraz saga yatırdım ve viraja gırdım
yolun ben en sagındaydım ve benden sagda kalanm kıısmı stabilize ydi. virajı alırken onumde bır cukur gordum motoru duzelttım ve su dolu cukuru asmak ıcın ayaga kalktım enduro motorda reflekstir bu, Cukura odaklanmıstım o anda cukur astıktan sonra karsımda uyarı levhası gormem bır oldu. ve kurtaramıyacagımı anladım. atladım motordan çarpışmaya asalıse kala. ilk tecrubem boyle arkadaslar. Allaha şükür korumalarım tamdı. eldıvenımı gecen haftakı seferımde caldırmıstım. gerı kalan korumalrım genel ıtıbarıyle tamdı. dizlik kask ve ellerımın uzerınde 5-6 metre suruklendım. Ufak tefek sıyrıklarla atlattım. korumalrın onemını daha anlatmaya gerek yok sanırım.
Ve arkadaslar su tecrübeyı edindim. gercekten de ''düşmeden motorcu olunmazmıs''şaka bir yana herkeslere bol rüzgarlı kazısız gunler dılıyorum....,
Not:::: yoldan gerı donmedim, orada konaklayıp ertesı gun yoluma devam ettım tek motor ıkı kısı. gayet zevklı oldu ve hiç stres cekmedım arkadaslarım ben memleketıme donmeden motorumu aldırmıslar tamirine baslamıslardı. onlarada huzurunuzda tesekkur ederım.
Gectıgımız cuma aksamı ki persembeden karar aldıgımız için havanın bozuk olmasına aldırmadan '' ne olursa olsun geri dönüş yok'' felsefesıyle yolculugumuza basladık.
Yolda 20-30 km gıttıkten sonra felaket derecede ortalık sel olacak durumda yagmura tutulduk. ama onemlı degıldı bızım ıcın, çünkü yagmurluklarımız ve bacaklarımıza dizlik altına sarmak için çöp poşetlerımız vardı :queen:
benzınlıkte kılık kıyafet degısımını yaptıktan sonra, hafif atlatılan bır otobus kazasına şahit olduk: Hız sınırlarını zorlamıs bır sekılde gelen yolcu otobusunu gormeyen traktor yola cıktı ön sağ tekerınden oldu. otobus yalpalayarak 100 150 metede zor durdu. Cok yagmur yağdıgı ıcın foto alamadım.
yagmura fecı sekılde teslım olan bız belkı dıner dıye duraktan bozma bır yere sıgındık ama nafıle. barı dedık cıktıkkı cıktık ıslansakta üşüsekte devam...
50-60 km hızla yola devam ederken cok tatlı bır hava vardı: bardaktan bosanırcasına yagan yagmur, aksam gunesının son ısıkları, vizorlerımızde süzülen damlalarla parlarken hava kıpkızıldı. ve biz günesın batısına gaz acıyorduk. 24 senelık hayatımda boyle bır hava yasamıstım. Bu guzellıklerden 30-40 km sonra hava artık tamamen kararmıs neşe yerını bıraz daha endişe ve temkıne bırakmıstı. bir yerleşim biimini daha gerıde bıraktıktan sonra duble yoldan cıktık. ben devamlı seyahat ettıgım ıcın ıkı motosıkletlık mınyatur gurubumuzda lider gidiyordum. Duble yoldan cıktıktan sonra yol hafıftatlı vırajlıydı. 60-70 km hızda motorumu bıraz saga yatırdım ve viraja gırdım
yolun ben en sagındaydım ve benden sagda kalanm kıısmı stabilize ydi. virajı alırken onumde bır cukur gordum motoru duzelttım ve su dolu cukuru asmak ıcın ayaga kalktım enduro motorda reflekstir bu, Cukura odaklanmıstım o anda cukur astıktan sonra karsımda uyarı levhası gormem bır oldu. ve kurtaramıyacagımı anladım. atladım motordan çarpışmaya asalıse kala. ilk tecrubem boyle arkadaslar. Allaha şükür korumalarım tamdı. eldıvenımı gecen haftakı seferımde caldırmıstım. gerı kalan korumalrım genel ıtıbarıyle tamdı. dizlik kask ve ellerımın uzerınde 5-6 metre suruklendım. Ufak tefek sıyrıklarla atlattım. korumalrın onemını daha anlatmaya gerek yok sanırım.
Ve arkadaslar su tecrübeyı edindim. gercekten de ''düşmeden motorcu olunmazmıs''şaka bir yana herkeslere bol rüzgarlı kazısız gunler dılıyorum....,
Not:::: yoldan gerı donmedim, orada konaklayıp ertesı gun yoluma devam ettım tek motor ıkı kısı. gayet zevklı oldu ve hiç stres cekmedım arkadaslarım ben memleketıme donmeden motorumu aldırmıslar tamirine baslamıslardı. onlarada huzurunuzda tesekkur ederım.
Son düzenleme: