İlk Göz ağrım için yardım:)

Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
13
Selam arkadaşlar tekrardan. Öncelikle tekrar belirteyim ilk motorum olacak, motor tecrübemde yok denecek kadar az. Motoru trafik vs. için değil daha ziyade hafta sonları keyif amaçlı uzun veya kısa gezilerde kullanmayı düşünüyorum ve chopper tarzı bir motor düşünüyorum. Öncelikle yaptığım araştırmalara ve okuduğum yorumlara göre Regal Raptor 250 cc (9B ve Spyder) veya Hyosung gv250 arasında kaldım. Diğer yandan gv250 biraz da bütçemi zorlayacak gibi de duruyor (sahibinden.com fiyatlarına göre). Ama okuduğum tüm yorumlarda da Hyosung'un çok önde olduğunu duyuyorum ve fazlasıyla kararsızım anlayacağınız. Diğer yandan 0 km rr DD250E-&C 7200 tl (24 ay taksitli fiyatı olduğunu yazmışlar) internette gördüm ve onunda tipine ve duruşuna bayıldım. Fazla uzattım kafa şişirdim arkadaşlar ama dediğim gibi ilk motorum olacağından pek çok kararsızlık yaşıyorum ve kullanan ve bilen arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Herkese iyi forumlar...
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
çin mallarına bakma Hyosung gv250 güzel motordur tavsiye ederim
 
Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
4,756
Aldıktan sonra butcen zorlanacagına almadan once zorlansın . Okadar paayla hıc rıske gırme gv al ve keyfıne bak .
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Eğer 7000 TL ye kadar çıkabiliyorsanız kesinlikle Çin malı cruiser-chopper almayın.7000 TL ye pazarlıkla çok temiz 2010 civarı GV 250 ler bulabilirsiniz.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
13
Cevaplar ve yorumlar için teşekkürler arkadaşlar. Yani aslında bilirsiniz sizde bu kadar verince şu kadar daha versem mi gibi oluyo birazda:) Diğer yandan arkadaşlar Hyosung'un parça, servis vs. durumları nasıl? yani ben meslekten ötürü sık sık tayin olmak durumundayım yaygın bi ağı var mı acaba? Bir de ilk motor olarak uygun mudur gv 250?
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
parçasını kanuni getirtiyor merkez yedekparçadada bulursun internette dilersen koredende getirtebilirsin...

parçası pahalıdır servisleri iş bilmez büyük çoğunluğu.. ama arızada vermez kolay kolay hatta mekanik herhangi bir arıza vermesi çok zor verirse elektronik verir

benimki konjektör yaktı mesela 1 kere değiştirdim birdaha sorun olmadı
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
13
İkinci el 2010 üstü bir gv 250 için normal fiyat aralığı nedir peki?
 
Katılım
6 Ocak 2006
Mesajlar
371
Şahsen honda, yamaha ve suzuki gibi sağlam markaların dışında motosiklet almam kesinlikle. Motosiklet zaten tehlike, bir de çin malı vs ile tehlikeyi arttırmamak gerek diyorum.

Kullanan ve memnun arkadaşlar var. Onlara saygı duyuyorum ancak şahsi fikrim uzak durmak gerektiği yönünde.

Bütçenizin elverdiği en biçimli değil, en güvenilir ve sağlam motorlara bakın bence.
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
13
Şahsen honda, yamaha ve suzuki gibi sağlam markaların dışında motosiklet almam kesinlikle. Motosiklet zaten tehlike, bir de çin malı vs ile tehlikeyi arttırmamak gerek diyorum.

Kullanan ve memnun arkadaşlar var. Onlara saygı duyuyorum ancak şahsi fikrim uzak durmak gerektiği yönünde.

Bütçenizin elverdiği en biçimli değil, en güvenilir ve sağlam motorlara bakın bence.
Ben yeni başlayacağım için açıkçası 250 cc üstü beni ilk etapta aşar diye düşünüyorum ve okuduğum yorumlarda genelde bu yönde. Japon markalarda da 250 cc olarak sadece suzuki vl250 intruder var veya 2000 model altı honda var diye gördüm(yanılıyor olabilirim).Suzuki de fiyat olarak beni aşıyor. Yıllardır otomobil kullanan ve alıp satmış biriyim o yüzden yaşlı araçlara genel olarak soğuk bakıyorum(çok sorun yaşadım). Tavsiye edebileceğiniz chopper tarzı bir başlangıç motoru var mı peki?
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
GV250 al derim bol bol gezersin
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Ben yeni başlayacağım için açıkçası 250 cc üstü beni ilk etapta aşar diye düşünüyorum ve okuduğum yorumlarda genelde bu yönde. Japon markalarda da 250 cc olarak sadece suzuki vl250 intruder var veya 2000 model altı honda var diye gördüm(yanılıyor olabilirim).Suzuki de fiyat olarak beni aşıyor. Yıllardır otomobil kullanan ve alıp satmış biriyim o yüzden yaşlı araçlara genel olarak soğuk bakıyorum(çok sorun yaşadım). Tavsiye edebileceğiniz chopper tarzı bir başlangıç motoru var mı peki?

Anladığım kadarıyla 250cc chopper-cruiser tarzı bir motosiklet arıyorsun ben arkadaşın bahsettiği diğer seçenekleri söyleyeyim sana;Suzuki VL 250 Intruder,Yamaha XV 250 Virago,Yamaha XVS 250 Dragstar,Honda CMX 250 Rebel.VL 250 en yeni 2008 model var yanılmıyorsam sonrasında Türkiye'ye getirilmedi.Kanımca 250 cc sınıfta en iyilerden biri belkide en iyisi yedek parçasının pek te bol olduğunu sanmıyorum,250 Dragstar VL-250 den sonra geliyor bence en yeni 2004 model civarı bulabilirsin,Honda Rebel kalıpsız ve diğerlerine göre güçsüz bir motosiklettir ama kullananlardan herhangi bir şikayet duymadım klasik Honda kalitesi,Virago 250 genelde eski model bulabilirsin,yedek parçası bulanabilir yada Çinli kopyalarının yedek parçası kullanılabilir kendisi Çinliler tarafından en çok kopyalanan chopperlardan bir tanesidir.Eğer hala Türkiye'ye getiriliyor ve yedek parçası bol 2.eli olan bir motosiklet olsaydı kesinlikle Suzuki VL 250 yi al derdim.Bir de bu Japonların Koreli rakipleri var.Hyosung GV 250 ve Kymco Venox 250.Venox oldukça yakışıklı ve güçlü bir motosiklet ama o da Suzuki VL 250 ile aynı kaderi paylaşıyor artık Türkiye'ye gelmiyor,yedek parçası belki sorun olabilir,2.el piyasası haraketli değil.O yüzden yine sana GV 250 yi öneriyorum ama temiz az km de bir Japon bulursan tamirici ve yedek parçayı hallederim 2.el satışı benim için sorun değil dersen Japonlara bir göz at derim.Hyosung GV 250 forumuna bir göz at derim.70.000 km lerde GV 250 sahipleri var sanırım onlar artısını eksisini daha iyi açıklayabilirler.Fiyat içinde sahibinden.com a ve diğer 2.el motosiklet sitelerine bir göz at derim fiyatlar seni aldatmasın yaz dolayısıyla ve pazarlık paylarıyla fiyatlar biraz fazla olabilir.
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
62
gv 250 iyidir ayarıca temiz Yamaha virago 250 tercih edebilirsin. Eskiden viragom vardı çok memlundum ve ileride satarken fazla fiyat kaybı yaşamazsın
 
Katılım
9 Haz 2012
Mesajlar
1,021
7 bin vermeye kıyamıyorsan eğer
ve temizini bulabilirsen kymco venox öneririm harika goruntusu var sağlam makine
2007den sonra Türkiyeye gelmemeye başladı
5.000 cıvarına alabilirsin
ama çin can cun hiç alma
paraya kıyabilirsen eğer al gv 250 kafan rahat eder cebinde
 
Katılım
14 Haz 2013
Mesajlar
13
Teşekkürler arkadaşlar yorumlar ve ayırdığınız zaman için. Sanırım ilk etapta en iyisi gv 250 gibi görünüyor. Forumdaki gv 250 kullanıcılarının yorumlarını da okudum anlaşılan fiyat/kalite olarak gayet uygun olacak gibi. Sıra geldi temiz bir makine bulmaya:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst