- Katılım
- 14 Haz 2013
- Mesajlar
- 13
- Konu Yazar
- #1
Selam arkadaşlar tekrardan. Öncelikle tekrar belirteyim ilk motorum olacak, motor tecrübemde yok denecek kadar az. Motoru trafik vs. için değil daha ziyade hafta sonları keyif amaçlı uzun veya kısa gezilerde kullanmayı düşünüyorum ve chopper tarzı bir motor düşünüyorum. Öncelikle yaptığım araştırmalara ve okuduğum yorumlara göre Regal Raptor 250 cc (9B ve Spyder) veya Hyosung gv250 arasında kaldım. Diğer yandan gv250 biraz da bütçemi zorlayacak gibi de duruyor (sahibinden.com fiyatlarına göre). Ama okuduğum tüm yorumlarda da Hyosung'un çok önde olduğunu duyuyorum ve fazlasıyla kararsızım anlayacağınız. Diğer yandan 0 km rr DD250E-&C 7200 tl (24 ay taksitli fiyatı olduğunu yazmışlar) internette gördüm ve onunda tipine ve duruşuna bayıldım. Fazla uzattım kafa şişirdim arkadaşlar ama dediğim gibi ilk motorum olacağından pek çok kararsızlık yaşıyorum ve kullanan ve bilen arkadaşların tavsiyelerini bekliyorum. Herkese iyi forumlar...