- Katılım
- 29 Haz 2010
- Mesajlar
- 37
- Konu Yazar
- #1
Merhabalar. Motor tecrübem 10.000 km civarı olmuş iken kaza yaptım.
Dün gece 22:00 sıralarında antalya/güllük alt geçitinden geçmek üzere hızımı yükselttim biraz. Sağ şeritte gitmek otobüslerin duraklarından aniden çıktığı için daha tehlikeli gelmiştir orda her zaman. sol şeritte hızım 80 km civarında ilerliyorum. Antalya büyükşehir belediyesi sağolsun mükemmel bir çim sulama sistemleri var. Bütün yollar göl oluyor o saatte. ilerlerken bu alt geçitte taraklı yol olduğunu hatırladım ve hızımı biraz yavaşlatmak istedim. fakat bunu yapamadım. çunku arkamdaki araba afedersiniz ama dötüme kadar girmişti. ufak bir frende bana çarpması kaçınılmazdı. bende tam alt geçide girerken sağ aynamı kontrol ettim boş olduğunu görünce sağ şeride geçmek için atak yaptım. Fakat o yolu bilenler bilir. şeritlerin ortasında bildiğiniz tümsek var. yolun ıslak olması nedeniyle ön teker o tümsekten geçemedi ve öne doğru kayarak düştüm. Daha doğrusu düştük. 80 km hızla durana kadar sürüklendik. Normalde yanımda sürekli 2 kask taşırım fakat o gün eşyalarımı çamaşırhaneden alacağım için topcaseme 2. kaskı koyamadım. yola çıkarkende benim kaskı arkadaşıma vermiştim. İlk defa kasksız motor kullanıyordum diyebilirim. Allah korumuşki artçımın çok az yerinde sürtünmeden dolayı yaralar var. fakat kafasında kask olmasaydı durumu şuan ne olurdu bilemiyorum çunku defalarca kafasını yere çarptığını söylüyor. Bende düşme anında kafamı kitledim ve ellerimin kollarımın ve bacaklarımın üzerinde sürtünerek durmayı başardım. şuanda kollarımda ve bileklerimde sürtünmeden dolayı yaralar var. Dizimde derin yaralar var. Eldivenlerin ve dizliklerin ne kadar önemli olduğunu dün anladım. Onlar olsaydı muhtemelen en ufak bir yaram bile olmayacaktı. Bu bana bir ders oldu. Artık kesinlikle artçı almayacağım. ve Tüm korumalıklarım olmadanda motora binmeyeceğim.
Motorda çok fazla bir hasar yok gibi görünüyordu. Dünden beri motorun yanına gitmedim. Orda ara sokakta bıraktım. Antalyada yaşayan arkadaşlar. Güllük alt geçitine çok dikkat edin. Hem yol taraklı olduğu için düşme anında gereğinden fazla hasar alıyorsunuz hemde herhangi bir acil olayda şerit değiştirmek çok zor.
Dün gece 22:00 sıralarında antalya/güllük alt geçitinden geçmek üzere hızımı yükselttim biraz. Sağ şeritte gitmek otobüslerin duraklarından aniden çıktığı için daha tehlikeli gelmiştir orda her zaman. sol şeritte hızım 80 km civarında ilerliyorum. Antalya büyükşehir belediyesi sağolsun mükemmel bir çim sulama sistemleri var. Bütün yollar göl oluyor o saatte. ilerlerken bu alt geçitte taraklı yol olduğunu hatırladım ve hızımı biraz yavaşlatmak istedim. fakat bunu yapamadım. çunku arkamdaki araba afedersiniz ama dötüme kadar girmişti. ufak bir frende bana çarpması kaçınılmazdı. bende tam alt geçide girerken sağ aynamı kontrol ettim boş olduğunu görünce sağ şeride geçmek için atak yaptım. Fakat o yolu bilenler bilir. şeritlerin ortasında bildiğiniz tümsek var. yolun ıslak olması nedeniyle ön teker o tümsekten geçemedi ve öne doğru kayarak düştüm. Daha doğrusu düştük. 80 km hızla durana kadar sürüklendik. Normalde yanımda sürekli 2 kask taşırım fakat o gün eşyalarımı çamaşırhaneden alacağım için topcaseme 2. kaskı koyamadım. yola çıkarkende benim kaskı arkadaşıma vermiştim. İlk defa kasksız motor kullanıyordum diyebilirim. Allah korumuşki artçımın çok az yerinde sürtünmeden dolayı yaralar var. fakat kafasında kask olmasaydı durumu şuan ne olurdu bilemiyorum çunku defalarca kafasını yere çarptığını söylüyor. Bende düşme anında kafamı kitledim ve ellerimin kollarımın ve bacaklarımın üzerinde sürtünerek durmayı başardım. şuanda kollarımda ve bileklerimde sürtünmeden dolayı yaralar var. Dizimde derin yaralar var. Eldivenlerin ve dizliklerin ne kadar önemli olduğunu dün anladım. Onlar olsaydı muhtemelen en ufak bir yaram bile olmayacaktı. Bu bana bir ders oldu. Artık kesinlikle artçı almayacağım. ve Tüm korumalıklarım olmadanda motora binmeyeceğim.
Motorda çok fazla bir hasar yok gibi görünüyordu. Dünden beri motorun yanına gitmedim. Orda ara sokakta bıraktım. Antalyada yaşayan arkadaşlar. Güllük alt geçitine çok dikkat edin. Hem yol taraklı olduğu için düşme anında gereğinden fazla hasar alıyorsunuz hemde herhangi bir acil olayda şerit değiştirmek çok zor.