İlk büyük kazam

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
Merhabalar. Motor tecrübem 10.000 km civarı olmuş iken kaza yaptım.
Dün gece 22:00 sıralarında antalya/güllük alt geçitinden geçmek üzere hızımı yükselttim biraz. Sağ şeritte gitmek otobüslerin duraklarından aniden çıktığı için daha tehlikeli gelmiştir orda her zaman. sol şeritte hızım 80 km civarında ilerliyorum. Antalya büyükşehir belediyesi sağolsun mükemmel bir çim sulama sistemleri var. Bütün yollar göl oluyor o saatte. ilerlerken bu alt geçitte taraklı yol olduğunu hatırladım ve hızımı biraz yavaşlatmak istedim. fakat bunu yapamadım. çunku arkamdaki araba afedersiniz ama dötüme kadar girmişti. ufak bir frende bana çarpması kaçınılmazdı. bende tam alt geçide girerken sağ aynamı kontrol ettim boş olduğunu görünce sağ şeride geçmek için atak yaptım. Fakat o yolu bilenler bilir. şeritlerin ortasında bildiğiniz tümsek var. yolun ıslak olması nedeniyle ön teker o tümsekten geçemedi ve öne doğru kayarak düştüm. Daha doğrusu düştük. 80 km hızla durana kadar sürüklendik. Normalde yanımda sürekli 2 kask taşırım fakat o gün eşyalarımı çamaşırhaneden alacağım için topcaseme 2. kaskı koyamadım. yola çıkarkende benim kaskı arkadaşıma vermiştim. İlk defa kasksız motor kullanıyordum diyebilirim. Allah korumuşki artçımın çok az yerinde sürtünmeden dolayı yaralar var. fakat kafasında kask olmasaydı durumu şuan ne olurdu bilemiyorum çunku defalarca kafasını yere çarptığını söylüyor. Bende düşme anında kafamı kitledim ve ellerimin kollarımın ve bacaklarımın üzerinde sürtünerek durmayı başardım. şuanda kollarımda ve bileklerimde sürtünmeden dolayı yaralar var. Dizimde derin yaralar var. Eldivenlerin ve dizliklerin ne kadar önemli olduğunu dün anladım. Onlar olsaydı muhtemelen en ufak bir yaram bile olmayacaktı. Bu bana bir ders oldu. Artık kesinlikle artçı almayacağım. ve Tüm korumalıklarım olmadanda motora binmeyeceğim.
Motorda çok fazla bir hasar yok gibi görünüyordu. Dünden beri motorun yanına gitmedim. Orda ara sokakta bıraktım. Antalyada yaşayan arkadaşlar. Güllük alt geçitine çok dikkat edin. Hem yol taraklı olduğu için düşme anında gereğinden fazla hasar alıyorsunuz hemde herhangi bir acil olayda şerit değiştirmek çok zor.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
55
Büyük geçmiş olsun öncelikle. Allah beterinden saklasın.

Full korumanın önemini bir kez daha hatırlattığınız için teşekkürler..
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
Teşekkür ederim. o hızla tünele girerken aşağı doğru sürüklendik. bu kadar ucuz atlattığımıza herkes saşırıyor.
 
Katılım
29 Kas 2011
Mesajlar
1,001
Gerçekten ucuz atlatmışsınız. Kendi dersinizide çıkardığınıza göre bize geçmiş olsun demek düşüyor sadece :).
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
Çok teşekkür ederim. Artçımızın sorumluluğunu almak gerçekten çok başka birşeymiş. Sürüklenme biter bitmez direk yerimden kalkıp ona baktım. Eğer onda ciddi bir sorun olsaydı kendimi nasıl affedecektim bilmiyorum.
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
Arkamdan dibime kadar yaklaşan araba düştüğümü görünce bastı gitti. Arkamızda sağolsun bir taksici abi son anda bizi farkediğ 4leri yakıp bekledi. Onun haricinde kimse yanımıza koşmadı. Başka bir taksici birşeyiniz varmı diye hastaneye götürdü bizi. O kadar. motor küba cg 100 action
 
Katılım
5 Haz 2010
Mesajlar
454
Geçmiş olsun hocam. O dibine kadar girme olayı inan hiç farketmiyor. İstanbuldada aynı. Şu an motorsuzum ve araba kullanıyorum. Benimde dibime kadar giriyorlar. Selektör yapıyor, korna çalıyor sıkıştırıyorlar hızlı hızlı diye taciz ediyorlar. Bazen umursamamak gerekiyor onları. Ölüme götürürler adamı. Bu belediyeler bi türlü ders almadılar bu çim sulama olaylarından. Sadece motorlar için değil arabalar için bile tehlike bu ıslak yol. Daha kaç kişinin hayatını kaybetmesi gerek bilinmez.

Tekrar tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
8 Ağu 2012
Mesajlar
22
Çok büyük geçmiş olsun. Bu yazıyı korumasız motora binenlere okutmak gerektiğini düşünüyorum...
 
Katılım
9 Tem 2012
Mesajlar
543
Çok geçmiş olsun. Bende dün oradan gündüz geçtim. Gerçekten taraklı yol çok tehlikeli bende baya tırsa tırsa girdim açıkçası. Migrosun orda işıklarda bekliyorum sağ şeritteyim. Önümde araç var mesafe bıraktım normal olarak. Arkamdaki vip minübüsü DAT'ladı döndüm baktım eliyle işaret ediyor biraz git diye e hadi 2kişinin geçeceği mesafeyi teke düşürdüm... yani şimdi ne lüzum vardı anlamadım...
 
Katılım
29 Haz 2012
Mesajlar
166
paşam öncelikle sana büyük geçmiş olsun allahtan arkadan gelen aracın altına girmedin gerisi hikaye derim ve su bir gerçekki türkiyedeki yolların kavsakların alt geçitlerin 100/80 i motorlular için tehlike arz ediyor dahda kötüsü büyük sehirlerdeki otomobilcilerde dediğin gibi dibine girmeyi cok seviyor lafı uzatmadan buyuk geçmiş olsun kasksız yollara cıkmanda ayrı bir üzücü olay tabiki
olacağa ve olana care yoktur sevgili dostlar inş o ufaq yada ciddi sıyrıklar tezzamanda iyilesir ...

özlem sanada geçmiş olsun o güllükteki köprü altını iyi biliyorum ne girisi giris nede cıkısı
 
Katılım
25 Tem 2012
Mesajlar
241
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok çok geçmiş olsun,kasksız ve artçılı bir şekilde sıyrıklarla atlatmış olman büyük bir şans senin için,Allah korumuş diyorum :sunny: O dibine kadar girmeyi seven sürücüler yok mu zaten illet getirirler adama :pr: Suda kayıp düşmenin acısını çok iyi biliyorum,fenaa :salut: .tekrar geçmiş olsun,ekipmanlarını tamamla,motoru cicile,tekrar yollara! :mrgreen:
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
37
Teşekkür ederim arkadaşlar. o adam dibime kadar girmeseydi bende korkup şerit değiştirmeye çalışmayacaktım muhtemelen. Fakat bana iyi bir ders oldu bu. Umarım okuyan bilinçsiz arkadaşlarda benim gibi bir tecrübe yaşamadan gerekli ekipmanları kullanırlar...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Çok geçmiş olsun,Allah beterinden korusun..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst