- Katılım
- 10 Tem 2006
- Mesajlar
- 1,159
- Konu Yazar
- #41
Bazı arkadaşlar gelin arabası Q7 ile diz veriyo![]()
o resim yok ortalarda yaws
Bazı arkadaşlar gelin arabası Q7 ile diz veriyo![]()
okadar ısrar etinki gazoz iç diye ne atın içine boşuna deyilmiş seni patates dişli vampir çakması bundan sonra adın mustafa alço :bounce:nimetle şaka olmaz...
![]()
gazoz numarası sadece filmlerde tutuyo sanardım, işe yaradı :cherry:
![]()
Sizi alakadar eder mi etmez mi bilmiyorum ama ilk mesajda ki bir kaç fotoğrafı kaldırırsanız MT nin var olan kimliği açısından iyi olacağını düşünüyorum.. Yaparsınız yapmazsınız sizin bileceğiniz iş. Ama unutmayın ki evde erkek erkeğe sohbet etmiyorsunuz. Biz de varız.. Bir çok arkadaşımızın eşi, kız arkadaşı var. Bir çok bayan üye var..
+ Olarak bi kaç kişiyi tanıyamamışım onu anladım.
nimetle şaka olmaz...
![]()
gazoz numarası sadece filmlerde tutuyo sanardım, işe yaradı :cherry:
![]()
çobanla tombalacı dayım süper olmus![]()
arkadaşım bizim jes kalite bi kerem
öle trahtörle flan işi olmaz..
takar shark ını giyer dainese ını; geçer q7 jeep e, diz de verir eğitimde
![]()
OOOOOOOOO:bounce:
NURİ ALÇO GAZOZUNU içirmişin CESURuma:mrgreen:
sonrasında neler oldu yaz bakemde öğrenelim yaw:queen::queen::queen::queen:
geçenlerde rola,jesse ve gkn ile futbol maçımız vardı , ilginç bi foto yakaladım , koyayimmi :queen:
gkn ne o coban senı sorup duruor bana ne ayaksın