İlginç Resimlerimi Ve GEYİK!!

Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
deponun uzerındekı fotolarımı neden koymuorsunz arkadaslarım yada nınjayı cross gıbı kullandıgım fotolarda olması lazm sızde
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
pic0547mediumpo2.jpg


bu da edy nin rüzgarda dağılan saçlarını taçla topladığı an :cherry: pembe pembe ayyy çokta yakışmıştı..
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
arkadaşım bizim jes kalite bi kerem
öle trahtörle flan işi olmaz..
takar shark ını giyer dainese ını; geçer q7 jeep e, diz de verir eğitimde :p

rspa0055acq2.jpg


rspa0056avw5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Sizi alakadar eder mi etmez mi bilmiyorum ama ilk mesajda ki bir kaç fotoğrafı kaldırırsanız MT nin var olan kimliği açısından iyi olacağını düşünüyorum.. Yaparsınız yapmazsınız sizin bileceğiniz iş. Ama unutmayın ki evde erkek erkeğe sohbet etmiyorsunuz. Biz de varız.. Bir çok arkadaşımızın eşi, kız arkadaşı var. Bir çok bayan üye var..

+ Olarak bi kaç kişiyi tanıyamamışım onu anladım.

Tuuba buradaki resimler gazetelere koyulan çoğu resimden daha masum.Gazeteleri de 7den 70e herkes okuyor..Bence biz masumuz :p
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
::winkwink::winkwink::winkwink::winkwink::winkwink nasılım :queen::queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
cok sexısın sekerm ama kıralık arabaya neler yaptın::D
 
Katılım
10 Ağu 2007
Mesajlar
702
nimetle şaka olmaz...
dscn0230bp0.jpg





gazoz numarası sadece filmlerde tutuyo sanardım, işe yaradı :cherry:
dsc02247as6.jpg


bacanaam o dişler ne öle yaw :cyclopsan:cyclopsan
hem sende hemide asker modum forrapımda ha:cyclopsan

OOOOOOOOO:bounce:
NURİ ALÇO GAZOZUNU içirmişin CESURuma:mrgreen:
sonrasında neler oldu yaz bakemde öğrenelim yaw:queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
arkadaşım bizim jes kalite bi kerem
öle trahtörle flan işi olmaz..
takar shark ını giyer dainese ını; geçer q7 jeep e, diz de verir eğitimde :p

rspa0056avw5.jpg

virajına, tekerine, kabiliyetine şapka çıkardım da, e nihayetinde motorcu işte her halinden belli ediyo, alışmadık bünyede jeep durmazmış, burdaki amaç nedir, ne için tırmalıyo jeep'i, binmek içinmi :queen::queen:

OOOOOOOOO:bounce:
NURİ ALÇO GAZOZUNU içirmişin CESURuma:mrgreen:
sonrasında neler oldu yaz bakemde öğrenelim yaw:queen::queen::queen::queen:

ne olacak adam uyanık taksiyle eve döndü :cherry:
 
Katılım
17 May 2006
Mesajlar
2,547
geçenlerde rola,jesse ve gkn ile futbol maçımız vardı , ilginç bi foto yakaladım , koyayimmi :queen:
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gkn ne o coban senı sorup duruor bana ne ayaksın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst