İlginç Resimlerimi Ve GEYİK!!

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
geçen jes i yakaladım carrefour da, teker yapmayı öretti bana
buyrun resmi :p

spa0030nj8.jpg
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
oturduğu yerden mi yoksa çıkartamadığından mı anlayamadım ama....

 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Sizi alakadar eder mi etmez mi bilmiyorum ama ilk mesajda ki bir kaç fotoğrafı kaldırırsanız MT nin var olan kimliği açısından iyi olacağını düşünüyorum.. Yaparsınız yapmazsınız sizin bileceğiniz iş. Ama unutmayın ki evde erkek erkeğe sohbet etmiyorsunuz. Biz de varız.. Bir çok arkadaşımızın eşi, kız arkadaşı var. Bir çok bayan üye var..

+ Olarak bi kaç kişiyi tanıyamamışım onu anladım.
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
Olim buranın bitek geyiği eksik kanımca :mrgreen:

Gerisi zaten var
bi geyikte benden hadi bakalimm :p:p
geyik1ax2hi2.gif
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
363
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
benım cobanla olan sakamdan rahatsız olan varmıs loft cum haberın olsn
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
İnsanlıktan mahrum :p

16595138ar8.jpg
[/QUOTE]


utanmasa minder koyacak altına heheheheheheheheh
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst