- Katılım
- 3 Ağu 2005
- Mesajlar
- 1,191
- Motosikleti
- Yamaha Tracer 9 GT+ Honda Activa
- Konu Yazar
- #1
Ya arkadaş vize nedir ya! İlanlarda muayene yerine hiçbir şekilde anlamı olmayan bir delinin ya da kronun ortaya atıp diğer akılsızların kullandığı bu saçma "vize" kelimesini her gördüğümde uyuz oluyorum. Kullanmayın arkadaşlar!
Ne ruhsatta yazar, ne Tüvtürk kullanır, kim çıkarttı bunu anlamış değilim. Aracın muayenesi denir, muayenesi şu tarihe kadar denir, içine etmeyin terimlerin!
Ne ruhsatta yazar, ne Tüvtürk kullanır, kim çıkarttı bunu anlamış değilim. Aracın muayenesi denir, muayenesi şu tarihe kadar denir, içine etmeyin terimlerin!
