Adam sıfır motoru bayiden çıkartırken ödediği sigorta, plaka masrafı ve hatta takipçi parasını da hesaba katıp sıfır motor parasını istiyor ve diyor ki: plaka masrafınız olmayacak.
Peki ikinci el alırken de aynı masraflar yapılıyor, ilk sahibinin kullanmadığı sigorta süresi ücreti iade ediliyor.
Bunu satıcıya an la ta mı yo rum....
Peki ikinci el alırken de aynı masraflar yapılıyor, ilk sahibinin kullanmadığı sigorta süresi ücreti iade ediliyor.
Bunu satıcıya an la ta mı yo rum....