ikinci kazamıda yaptım :(

Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
168
Geçmiş olsun ya arada olcak tabi ama uyardığını anlamıştırda bidaha hata yapmaz:cat:
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Geçmiş olsun kardeş.

En büyük kazan bu olsun.

Aman cana gelmesin de...
 
Katılım
11 Mar 2007
Mesajlar
830
geçmiş olsun okan artık yerler ıslak oluyor fren yapmaya gelmiyor aman dikkat
 
Katılım
26 Eyl 2008
Mesajlar
63
gerçektende en azından ehliyetli birini çağırtırıp tutanak tuttursaydın hem çocuğa ders olurdu hemde zarar etmezdin

ben babam öldüğü için 14 yaşımda ehliyetsiz olarak araba (hyundai H 100 ne kadar araba sayılırsa tabi) sürmeye başladım. hemde öyle şehir içi mahalle arası değil Yalova'dan İstanbul'a Bursa'ya dükkanımız için mal almaya veya Lüleburgaz'a köye falan giderdim ve ehliyetsiz olarak gittiğim en uzun yol Yalova Kastamonu idi.
Bir kere bile kendi hatamdan polise yakanlanmadım yada kaza yapmadım neden çünkü ehliyetsiz olduğum için ehliyetli sürücülerden daha çok kurallara uyuyordum. iki kaza yaptım ikisindede karşı taraf suçluydu ama ehliyetim olmadığı için masrafları karşılayan ben oldum. şimdi ben olsam çocuğa ders verirdim madem ehliyetin yok madem bu haltı yiyorsun neden kuralına uymuyorsun diye ama nafile.
Bu arada çocuğun altındaki araba neydi.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst