ikinci kazamıda yaptım :(

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
nolursa olsun kaza anında kağıt doldurmalıydın ve ksur zaten onda oldugu için nerden baksan bi 500 lira ceza yerdi aklı başına gelirdi:)
 
Katılım
15 Ağu 2008
Mesajlar
3,121
çok geçmiş olsun çok üzüldüm :pale:
dikkatli ol lütfen

ayrıca karşı taraf suçlu ve rapor tuttursaydın iyi olurdu. Belki sağlığında çok önemli birşey olmayabilir ama o ceza yer ve aklı başına gelirdi hata yapmazdı başka zaman.

umarım son kazan olur
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
eyvallah abi umarım son olur yarın bakıcaz neyi varmıs neyi yokmus artık allah hepımıze vericekse böle ucuz kazalar versin umarım kimsenin basına gelmez

aman yavrum, gezmek tozmak bi yana.. kullanışını geliştirmeye bak.. frenajlarını reflekslerini..
bunların olması için illa kaza atlatman gerekmez, müsait yollarda kendi sınırlarını öğrenmeye bak
eminim faydası olucaktır:cat::cat:
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
aman yavrum, gezmek tozmak bi yana.. kullanışını geliştirmeye bak.. frenajlarını reflekslerini..
bunların olması için illa kaza atlatman gerekmez, müsait yollarda kendi sınırlarını öğrenmeye bak
eminim faydası olucaktır:cat::cat:

abi valla ınan carpmaktan baska bişi yapamazdım genede bi sag sol yaparak ve motor freniyle yavaslattım sanıyeler içinde oldu bu olaylar daha kotu olabilirdi :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Ara 2007
Mesajlar
1,335
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorda gözüm kaldı :bounce:

iyi ufak atlatmışsın lan.:rendeer:
keşke polis çağırsaydın hem ona ceza girerdi sağlam hem de motoru beleşe yaptırırdın..
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
motorda gözüm kaldı :bounce:

iyi ufak atlatmışsın lan.:rendeer:
keşke polis çağırsaydın hem ona ceza girerdi sağlam hem de motoru beleşe yaptırırdın..

gozun cıksın aral hemii gozun cıksın inş bogazına dizilsin pizzalar ne diyim gozu kalmıs insan yavrusu :pr:
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Bununla geçmiş olsun.En büyük kazan bu olur inşallah.
Teror'un kaza başlığındada yazmıştım;defansif bir kullanış tarzımı benimsemeliyiz nedir? Çünkü diğerleri bizi görmüyor,bizde yanlarına arkalarına fazla sokulmasakmı?
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Çok geçmiş olsun.
 
Katılım
28 Eyl 2008
Mesajlar
153
canım cigerim geçmiş olsun yaa gerçekten üzüldüm şimdi neyse bunada şükür okan ne diicen daha kötüsüde olabilirdi ALLAH korusun sıkma canını
 
Katılım
6 Ağu 2008
Mesajlar
63
valla ben olsam

kesinlikle bırakmazdım motoruda yaptırırdım bide üstüne dava açardım ya sen orda ölseydin bu çocuk trafiğe nasıl çıkar ehliyetsiz böle bırakırsan tabi bida çıkar bu sefer birimizi öldürür :((
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
canımcım çok geçmiş olsun Allah beterinden saklasın
olan olmuş artık bırakmışsın gitmiş arkadaş umarım bu korkuda ona ihtiyacı olan dersi vermiştir umarım trafikte bundan sonra daha dikkatli olur
 
Katılım
12 Haz 2007
Mesajlar
793
sat motoru pisiknete bin :p soora yapıon kazayı bizide üzüyosun

geçmiş olsun okanım sen dikkat et böle fırlamalara he
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
gecmiş olsun dıyen butun arkadaslar saolsun sabah sabah uyandım gerci butun gece uyuyamadım bakalım gidince usta ne diycek ayna sınyal kolay bi problem yok takılır grenajda saglam cızık bile yok artcı ayaklıgı ve artcı ve ben motoru kırılmasını onledik ama dıktım motoru calısmadı sonra calıstı ama yuksek devir getirdim ewe cunku dusuk devirde stop ediyor bide gaz yemıyor tekleyerek getirdim umarım onemli, bişiyi yoktur
 
Katılım
30 May 2006
Mesajlar
962
Okanım geçmiş olsun..
Nazarlık diyelim bu kazaya..
Allah beterinden saklasın..
Daha dikkatli ol..
Görüşürüz..
 
Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
1,687
Motosikleti
Triumph Tiger 900 GT Pro '24
Okan'ım geçmiş olsun. Konu başlığını görünce çok üzüldüm ama bir yandan da başlığı açan sen olduğun için hafif atlattığını tahmin ettim.

En büyük kazan bu olsun kardeşim, yardım edilecek bir konu var ise lütfen bizi yanında bil. Görüşmek üzere...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst