- Katılım
- 28 May 2008
- Mesajlar
- 782
- Konu Yazar
- #21
geçmiş olsun arkadaşım
saol yaa ufff bacagım agrıyoooo
Kaza yapanlar sıklaşmaya başladı sezonu ben açtım bakalım kim kapatıcak![]()
valla umarım ben kapamıs olurum :salut:
Son düzenleme:
geçmiş olsun arkadaşım
Kaza yapanlar sıklaşmaya başladı sezonu ben açtım bakalım kim kapatıcak![]()
eyvallah abi umarım son olur yarın bakıcaz neyi varmıs neyi yokmus artık allah hepımıze vericekse böle ucuz kazalar versin umarım kimsenin basına gelmez
aman yavrum, gezmek tozmak bi yana.. kullanışını geliştirmeye bak.. frenajlarını reflekslerini..
bunların olması için illa kaza atlatman gerekmez, müsait yollarda kendi sınırlarını öğrenmeye bak
eminim faydası olucaktır:cat::cat:
motorda gözüm kaldı :bounce:
iyi ufak atlatmışsın lan.:rendeer:
keşke polis çağırsaydın hem ona ceza girerdi sağlam hem de motoru beleşe yaptırırdın..