- Katılım
- 26 Eyl 2008
- Mesajlar
- 168
Geçmiş olsun ya arada olcak tabi ama uyardığını anlamıştırda bidaha hata yapmaz:cat:
Dünden beridir siteye giriş yapamamıştım..
Şimdi okudum ve şok oldum..:cyclopsan
Geçmiş olsun Okan'ım..ale:
En son kazanın olması dileğiyle..Allah'a emanet ol..:rendeer:
Biraz geç oldu amma..Geçmiş olsun okan..