- Katılım
- 7 May 2007
- Mesajlar
- 734
bu kazada beni aramadın hayret ettim doğrusu...qeceleri telefonu kapayan ben, senden sonra kapamaz oldum...sanki 7/24 call center' ım sayende 
abi kapıda kaldım sende kaliiim mi ?
abi kutu kutu pense elma mı yerse ?
abi patladım nerdesin, qel !
abi ben tikoti çikoti adalarına yerleşiyorum ne dersin ?

* okan' la aram çok iidir...bööle qırqır şamata yazarım...qeçmiş olsun dileklerimi başka yollardan ilettim...kalkıp biri laf sokmaya çalışmasın...kaza haberine böyle yazılır mı diye...baştan keseyim bu yolları...!
.
abi kapıda kaldım sende kaliiim mi ?
abi kutu kutu pense elma mı yerse ?
abi patladım nerdesin, qel !
abi ben tikoti çikoti adalarına yerleşiyorum ne dersin ?
* okan' la aram çok iidir...bööle qırqır şamata yazarım...qeçmiş olsun dileklerimi başka yollardan ilettim...kalkıp biri laf sokmaya çalışmasın...kaza haberine böyle yazılır mı diye...baştan keseyim bu yolları...!
.