ikinci kazamıda yaptım :(

Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
bu kazada beni aramadın hayret ettim doğrusu...qeceleri telefonu kapayan ben, senden sonra kapamaz oldum...sanki 7/24 call center' ım sayende :)

abi kapıda kaldım sende kaliiim mi ?
abi kutu kutu pense elma mı yerse ?
abi patladım nerdesin, qel !
abi ben tikoti çikoti adalarına yerleşiyorum ne dersin ?

:) :) :)

* okan' la aram çok iidir...bööle qırqır şamata yazarım...qeçmiş olsun dileklerimi başka yollardan ilettim...kalkıp biri laf sokmaya çalışmasın...kaza haberine böyle yazılır mı diye...baştan keseyim bu yolları...!


.
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
çok büyük geçmiş olsun okanım aman dikkat et
yalnız çocuğu bırakman hiç iyi olmamış :farao:
çünkü o herif yaptığı hatayı nasılsa bişi demiyorlar diye gene tekrar eder ve bu sefer birimize bişey olursa ne düşünceksin çok merak ettim
bırakmaman lazımdı:farao:
neyseki sende bişi yok buda sevindirici
 
Katılım
13 Ağu 2008
Mesajlar
146
öncelikle geçmiş olsun benzeri bi durum yaşadım adam haksız olduğu gibi bide üste çıkmaya kalktı allahtan yavaştımda kurtardım bu yüzden yavaş gitmek lazım sen hata yapmasanda karsındakiş yapabiliyo ikinci olarak yaptığın akla alınmıyacak kadar büyük bir hata nasıl olurda polis çağırmazssın bu gibi trafik canavarları can alıyor can can o çocuk en fazla 600 lira ceza öder bide senin motoru yaptırırdı çocuğa bişe olmazdı ama öbür durumda onlar ceza almayınca can alıyorlar hakkaten hayretsin yani ::ranntign

Önce bi geçmiş olsun.

KESİNLİKLE YOLLAMIYACAKTIN!!! bu durum kulağına küpe olmalıydı.
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
geçmiş olsun len delüü
eee hep motormu seni taşıycak birazda sen onu taşı
gaz yemiyomu sende gazı içir o zaman :D.d:D:D:D
iğrenç oldu ama olsun
dikkat et kendine
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
bu kazada beni aramadın hayret ettim doğrusu...qeceleri telefonu kapayan ben, senden sonra kapamaz oldum...sanki 7/24 call center' ım sayende :)

abi kapıda kaldım sende kaliiim mi ?
abi kutu kutu pense elma mı yerse ?
abi patladım nerdesin, qel !
abi ben tikoti çikoti adalarına yerleşiyorum ne dersin ?

:) :) :)

* okan' la aram çok iidir...bööle qırqır şamata yazarım...qeçmiş olsun dileklerimi başka yollardan ilettim...kalkıp biri laf sokmaya çalışmasın...kaza haberine böyle yazılır mı diye...baştan keseyim bu yolları...!

.
iyi guzelde sen kimsin :p saol abi aramadım gonlum e vermedi o saatde kaldırmaya nese atlattım gene ölmedim tependeyim yine heheh yaa bostancıya yakın olupda bana tamırcıye kadar eslik edicek varmı motor tekliyerek calısıyor bi yardım hadi :::: :rendeer: AARGH abi özelden msj attım buraya yakın bi arkadas varsa bana yolda eslik edebilirmi

geçmiş olsun len delüü
eee hep motormu seni taşıycak birazda sen onu taşı
gaz yemiyomu sende gazı içir o zaman :D.d:D:D:D
iğrenç oldu ama olsun
dikkat et kendine

dur ben seni kıstırırım bi köşede :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Eyl 2006
Mesajlar
409
çok geçmiş olsun. fakat yanlış yapmışsın. hiçbir suç cezasız kalmamalı,çünkü cezasız kalan suçlu başka canlar yakmaya devam edecektir.
 
Katılım
10 Haz 2008
Mesajlar
25
Okan hocam öncelikle geçmiş olsun,
ben ankaradan umut, böyle kaza durumlarında bırakmayacaksınız ne gerekiyorsa yapılacak resmi olarak, hem o aracı veren aile hem o aracı kullanan çocuk öğrenecek hem motorculara saygı göstermeyi, hemde kurallara uymaya bu ömür boyu bir ders olurdu ona..

sizlerde birşey olmamasına çok sevindim tekrar geçmiş olsun.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
dostlar iyide ben bastan söledim iyi birsey yapmadıgımı bunu her defasında sölemek gerekmez ben bastan yazdım hatamı ama o kaza anında insan baska seler dusunuyo napıyım artcıyla motor ve trafigi kesmekle mesguldum
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
734
qeyiği bırakın da...okan'a yakın oturan kimse yok mu? bostancı veya çakrasında... ?
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Öncelikle büyük geçmiş olsun dostum.Allah tekrarını yaşatmasın:cat:
Ben sadece orta sehpamın ucunu kırdı diye düşmediğim halde 2 saat taksiciyi alıkoydum, beklettim de sen neden sana kasteden adamı salarsın anlayabilmiş değilim:farao:
Anlık kaza psikolojisini çok iyi bilirim.Ben de senin gibi kafamı bazı şeylere tam verememiştim ve de kimi şeyler eksik olmuştu.
En kötü ihtimalle sende ve artçında bir şey yok ya.Gerisi başının gözünün sadakası olsun:rendeer:
 
Katılım
17 Eki 2008
Mesajlar
75
Büyük geçmiş olsun. Keşke çocuğu bırakmasaydın da aklı başına gelseydi.
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Çok geçmiş olsun. Ben senin yerinde olsam kesinlikle bırakmazdım. Baya insaflı davranmışsın. Neyse artık, en kötü kazan bu olsun.
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
geçmiş olsun kardeşimm.... yapabileceğimiz bişi olduğunda emrindeyiz..

Ama ne demişler; alma mazlumun ahını çıkar aheste aheste.... :cherry: dikkatli ol.....
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
@oglum ve ben
abi sen istedein ya daha ölmem senin için merak etme


@delipoyraz
abla yaa sen var yaaaaa seeennn ahhh ahh nese anladın sen onu valla böle cıkyor ahlar nese böle böle bitircem gunahlarımı :) anladın sen onu aheste aheste gunahkarız naparsın hehe :)

@ummet perkitan
saolasın abi eksik olma
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
20 May 2007
Mesajlar
151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
geçmiş olsun okan.Allah korumuş yine artçıdada bişey yok dimi
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Dünden beridir siteye giriş yapamamıştım..
Şimdi okudum ve şok oldum..:cyclopsan

Geçmiş olsun Okan'ım..:pale:
En son kazanın olması dileğiyle..Allah'a emanet ol..:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst