İki teker aşk'ı (farklı bir anlatımla)

Katılım
24 Nis 2006
Mesajlar
322
bence bizi en çok anlatan şu bacak bacak üstüne anlatan mopetli
 
Katılım
16 Ara 2006
Mesajlar
92
wallaa mükemmel olmuş eline sağlık benimde imkanım olsa motosikletimi salonun başköşesine koyardım :) Canım benimmmmmm:queen: Bir gün öyle bir evim olacak ve ben o hayalimi de gerçekleştiricem :)
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
:cherry:hee beğenemedimm lem hep benden bi önce yazıyosun :mrgreen:
gözüme çivigibi görünüyon habrin olsun :p:p:p

kıskanıomusun neden ki :p

fazerinla bi tur versene :p

4z1jc4y.jpg


bu çocuk benim asker arkadasım mustafa öz askerdede sevmezdim keratayı..:pr:


ulan senın arkadaslarında böle olur olursa işte :p
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
Boş zamanımı değerlendirmek için yaptığım ve sizlerle paylaştığım bu çalışmayı bu kadar beğenmeniz beni çok mutlu etti.:)

Teşekkürler yorumlara.
 
Katılım
4 Mar 2008
Mesajlar
698
çok güsel hazırlamışsın wallaa ellerine kolaarınaa sağlııkkk :)
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
çok şeker bi anLAtım oLmuş ama yoğunLuk sanki oLumsuz resimlerde toplanmış
oysa motorLa yaptığımız gerçekten de aşka dair cok fotograf buLunabiLeceğine inanıyorum..
orneğin otoban kenarında sağa çekip uyuyan ve uyuya kaLıp epeey uzun bi süre orda güneşten kavruLan kurye dostLarımız :)
gördüğüm başka bir foto vardı üzerinde bu motor hayabusa ruhuna sahiptir mobilet gibi göründüğüne aLdanma yazan :)) ne biliyim benzeri çok şirin fotoLarda ekLenebilir :)
 
Katılım
16 Ağu 2006
Mesajlar
175
çok şeker bi anLAtım oLmuş ama yoğunLuk sanki oLumsuz resimlerde toplanmış
oysa motorLa yaptığımız gerçekten de aşka dair cok fotograf buLunabiLeceğine inanıyorum..
orneğin otoban kenarında sağa çekip uyuyan ve uyuya kaLıp epeey uzun bi süre orda güneşten kavruLan kurye dostLarımız :)
gördüğüm başka bir foto vardı üzerinde bu motor hayabusa ruhuna sahiptir mobilet gibi göründüğüne aLdanma yazan :)) ne biliyim benzeri çok şirin fotoLarda ekLenebilir :)


Haklısın dostum.Ama ben komik anlardan oluşan bir paylaşım sergilemeye çalıştım.Ağlancak halimize gülüyoruz belki ama bir de şöyle bir yaklaşım düşünelim.Sert tavırlar ve eleştiriler insan psikolojisi üstünde genelde ters etki yaratır. Resimlerdeki tehlikeli hareketleri sert bir tavırla eleştirseydim eminim bir çok arkadaşımız tepki göserebilirdi ve belki çoğu bu resimlere bakmadan geçer giderdi.Ama bu şekilde ele almaya çalıştım milletçe olan tedbirsizliğimizi.( her resim için değil bu sözler) Ne bileyim belki içimizde bu şekilde araç kullananlar vardır, belki benim açklamalarımdan belkide arkadaşaların yorumlarından (çoğu yapıcı yorumlar) etkilenebilirler.Yani kaba dille anlatıldığında ters tepicek bir durum bu şekilde anlamaya çalışılabilir.

Biraz uzun oldu ama idare ediniz :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst