:cherry:hee beğenemedimm lem hep benden bi önce yazıyosun :mrgreen:
gözüme çivigibi görünüyon habrin olsun![]()
![]()
bu çocuk benim asker arkadasım mustafa öz askerdede sevmezdim keratayı..r:
çok şeker bi anLAtım oLmuş ama yoğunLuk sanki oLumsuz resimlerde toplanmış
oysa motorLa yaptığımız gerçekten de aşka dair cok fotograf buLunabiLeceğine inanıyorum..
orneğin otoban kenarında sağa çekip uyuyan ve uyuya kaLıp epeey uzun bi süre orda güneşten kavruLan kurye dostLarımız![]()
gördüğüm başka bir foto vardı üzerinde bu motor hayabusa ruhuna sahiptir mobilet gibi göründüğüne aLdanma yazan) ne biliyim benzeri çok şirin fotoLarda ekLenebilir
![]()