İki Teker Aşkı Başka:)

Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Merhaba Dostlar bilirsinizki İki teker aşkı başkadır ;genelde insan akşam yastığa koyunca başını sevgilisini vs düşünür , Ben ise motosikletimi, onunla gezilere çıkmayı vs vs düşünüyorum :p Sizdede böyle oluyomu:queen:

Haydar dümen gibi oldu yaww:cherry::cherry:

Saygılarımla....:wiinkk:
 
Katılım
24 Eyl 2010
Mesajlar
461
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben motoru çalıştırıyom onla konuşmaya başlıyom. Ben susuncada ona gaz verip konuşmasını sağlıyom. Arada öpüp kokluyom. Ama pis kokuyo bu aralar. Duş alsa iyi olcak.:queen:
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
İki teker aşkı başka bizde insanda öyle bir tutku yaratıyoki istesende o seni bırakmıyo:queen:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Merhaba Dostlar bilirsinizki İki teker aşkı başkadır ;genelde insan akşam yastığa koyunca başını sevgilisini vs düşünür , Ben ise motosikletimi, onunla gezilere çıkmayı vs vs düşünüyorum :p Sizdede böyle oluyomu:queen:

Haydar dümen gibi oldu yaww:cherry::cherry:

Saygılarımla....:wiinkk:

pekiiii,gerçek yaşamda sevgilin var mı senin?
 
Katılım
19 Şub 2008
Mesajlar
429
Yalan yok her gece olmasada hayabusanın Hayalı buyuktur bende can bedenden cıkmadan benım olacak kacarı yokkkk :)
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
bende her gece bir enduro motorla geziyorum v-storm transalp f800 arada cbf 600 lede dolaşıyorum bi gezi yapmadan uyuyamıyorum zaten:queen:hayal kurarken bile mutluluktan yüzümde bi gülümseme oluyo:)
 
Katılım
8 Ocak 2008
Mesajlar
3,328
çoğunuzda karşı cinse ilgi duymama problemi gördüm.. fzlada uzatmayın yoksa..:mrgreen:
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
2,203
allah akıl fikir versin, ne güzel bilgi verici topicler açıyorsunuz maşaallah:farao:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst