- Katılım
- 28 Ara 2008
- Mesajlar
- 1,283
- Konu Yazar
- #1
Merhaba Dostlar bilirsinizki İki teker aşkı başkadır ;genelde insan akşam yastığa koyunca başını sevgilisini vs düşünür , Ben ise motosikletimi, onunla gezilere çıkmayı vs vs düşünüyorum
Sizdede böyle oluyomu:queen:
Haydar dümen gibi oldu yaww:cherry::cherry:
Saygılarımla....:wiinkk:
Haydar dümen gibi oldu yaww:cherry::cherry:
Saygılarımla....:wiinkk: