- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #61
onun kalıbına tüküreyim insan sözünden döner mi kanka bu izmit li handikap koraya yakışmadı yuhhhh:farao:
Handikap Koray boşa dememişler aga...
onun kalıbına tüküreyim insan sözünden döner mi kanka bu izmit li handikap koraya yakışmadı yuhhhh:farao:
harbiden körfezden bi yamuk adam çıkar oda handikap koray mış bizde ona kanka dedik bağrımıza bastık geldi karnımaza bastı hain çıktıHandikap Koray boşa dememişler aga...İzmitin havası suyu bi tuhaf...sanayi atıklarından böyle oluyor...bak Kral Kobra İrfan olsun Munçuka Ahmet olsun biliyon yani az sıyrık adamlar...
![]()
harbiden körfezden bi yamuk adam çıkar oda handikap koray mış bizde ona kanka dedik bağrımıza bastık geldi karnımaza bastı hain çıktı
Kod Maçlar Tahmin Oran İ.Y/M.S Sonuç Maç Tarihi
158 Stoke - West Brom
Üstü
1,70 0-1/1-2 21/01/2012 Cmt, 17:00
162 Birmingham - Watford
Üstü
1,70 1-0/3-0 21/01/2012 Cmt, 17:00
208 Kilmarnock - Dunfermline
Üstü
1,55 0-1/0-3 21/01/2012 Cmt, 17:00
234 Dep. Guadalajara - Valladolid
Üstü
1,80 0-1/0-3 21/01/2012 Cmt, 19:00
Kolon Sayısı : 1 Toplam Oran : 8,06
Misli Değeri : 49 Toplam Kazanç : 395,09 TL
Sistem : 4 Toplam Kupon Kazancı : -
dün bu kuponu yapıp iramiye aldıktan sonra bugünde bu kuponu yaptım zorda olsa kazandım şimdi çıtır çıtır yicem.metehan usta benim iddaa damarımı açınca bu durum ortaya çıktı sonuçta herkese bol kazanç.
Kod Maçlar Tahmin Oran İ.Y/M.S Sonuç Maç Tarihi
334 Manchester City - Tottenham
1
1,70 0-0/3-2 22/01/2012 Paz, 15:30
342 Lecce - Chievo
Üstü
1,85 1-2/2-2 22/01/2012 Paz, 16:00
343 Novara - Ac Milan
Üstü
1,65 0-0/0-3 22/01/2012 Paz, 16:00
Kolon Sayısı : 1 Toplam Oran : 5,19
Misli Değeri : 200 Toplam Kazanç : 1.037,85 TL
Sistem : 3 Toplam Kupon Kazancı : -
kanka bu gün gezi yatık hiç yorum etmedin:farao:
sana yakışıyormu?
bu sezon seninle güzel alemlare akalım...
kanka ama sen motor ne zaman alacaksın ne alacaksın?
her zaman böyle denkgelmez öylesine 50 liralık kuponum nerelere geldi kazanç anlamında.metehan karamehmetten tüyo alman lazım.biliyosun organizatör o.yinede böyle paralar yatırmanı tavsiye etmem.inanırmısın 2 tane maçım 90+ da geldi ve bende yusuf yusuf ettim.
iyi hadi seni azad ediyorum bak keyfine ok...
bi tüyo elime geçerse sana haber veririm![]()
bir defa az yatırıp çok alma olayı düşük şans demek. maçları her hafta oynamasan dahi takip etmek gerek. 3 veya 4 maç dışına çıkmıcan.takım tutman da lazım.velhasıl hafta sonu yüzlerce maç var ve de hepsini takip etmende zor.ben üst olayını daha çok seviyorum bana göre daha kolay.belli bi limit dışına çıkmamak lazım.yoksa bi anda sıfırı tüketmek de mümkün.bu kalıplar içinde oynarsan işin şansa kalan yüzdesi daha az olur ve kazanma ihtimalin yükselir.
senin dediğinde mantıklı ama 2 güçlü takımın defanslarıda sağlam olabiliyo bazen.1 atıp yatma durumları oluyo.bu durumda erken gol olması büyük şans.maç sonucu bana göre biraz daha riskli.direk kaleleri elek gibi olmuş takımlardan kuruyorum kuponumu daha da kolaylaşıyo işim![]()

defans ne kadar sağlam olursa olsun yinede iki takım mutlak 1 gol atıyor...skor olayı aslında bomba...skora para basmak daha güzel değilmi usta...kazandınmı tam kazanıyorsun...olayın heyecan yeter...
mesela baksana şu elemana...2 liraya 1625 lira...
[url]http://c1201.hizliresim.com/t/q/20nbf.jpg[/url]
yahu bi cbf 600 için düştüğün hallere bak :mrgreen: , çok istersen garajda yatıyor vereyim turla birkaç zaman![]()
Ne vakit istersen gel al aga ,
mete abi karaca ahmet aile kabristanlığında 2 kişilik boş yer var yatarmısın:queen:![]()
aaa bak ikinci kişi de geldi ne tesadüf tek kalmayacaksın orada mete abi:queen:bunu söyleyene bak... :queen: