İDDAA Yorumlar Garanti Maç ve Kuponlarınız

Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Vallahi ben 3 senedir hergün oynuyorum nerdeyse.Hep 2 liralık sürpriz kuponlar.Bir kere 2 ye 700 küsür aldım,bi kere 2 ye 65,en sonra 2 ye 102 aldım.Yarın için bi sürpriz kupon söyliyeyim hemen :)

517 Vitoria Guimaraes Benfica : H1 - 1.90
504 Sivasspor Kardemir Karabük : H2 -1.65
514 Manchester City Liverpool : H2 - 1.70
512 Bristol City Millwall : h2 - 1.45
502 Panionios Asteras Tripolis : H2 - 1.40
515 Alcorcon Levante : KGY -1.80
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Vallahi ben 3 senedir hergün oynuyorum nerdeyse.Hep 2 liralık sürpriz kuponlar.Bir kere 2 ye 700 küsür aldım,bi kere 2 ye 65,en sonra 2 ye 102 aldım.Yarın için bi sürpriz kupon söyliyeyim hemen :)

517 Vitoria Guimaraes Benfica : H1 - 1.90
504 Sivasspor Kardemir Karabük : H2 -1.65
514 Manchester City Liverpool : H2 - 1.70
512 Bristol City Millwall : h2 - 1.45
502 Panionios Asteras Tripolis : H2 - 1.40
515 Alcorcon Levante : KGY -1.80

Ovvv baba böyle gelin işte...:p senin süprizine ortak olucam aga...yarına kuponunu çakıcam...:p yok haramdır yok zındıktır yok bilmem ne...:p
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Ovvv baba böyle gelin işte...:p senin süprizine ortak olucam aga...yarına kuponunu çakıcam...:p yok haramdır yok zındıktır yok bilmem ne...:p

2ye 38 lira abi :cherry: Hiç önemli değil,10 lirada olsa bayiye gidip ''Tebrikler,ikramiye kazandınız'' sesini duymak paha biçilemez :p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
2ye 38 lira abi :cherry: Hiç önemli değil,10 lirada olsa bayiye gidip ''Tebrikler,ikramiye kazandınız'' sesini duymak paha biçilemez :p


işte duymak istediğim şey bu...:p

işte buu...kazandın bebeğimmm demeli birileri...:p


kongrileyşınnnn...:queen: beni Las Vegasa gömünüz...:cherry:

 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
6,826
Motosikleti
MV Agusta Brutale 800, Ducati 797
mete ne oldu kupon?
sana mı çıktı :p

milli-piyango-logosu-komik-versiyon.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2011
Mesajlar
304
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Alınteri dedik,reklam işine küçük bir adım attık iki günde 200 lira duman oldu.Geri dönüşünü beklemedeyiz.Eğer planladığımız yönde gelişmeler olursa 400 lira olarak geri dönecek.Helalinden hem de.O zaman kurtaracağım seni bu hayattan:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
mete ne oldu kupon?
sana mı çıktı :p

url]

yok la el şeyiyle idaa bayine girersen böyle olur...:queen:


Alınteri dedik,reklam işine küçük bir adım attık iki günde 200 lira duman oldu.Geri dönüşünü beklemedeyiz.Eğer planladığımız yönde gelişmeler olursa 400 lira olarak geri dönecek.Helalinden hem de.O zaman kurtaracağım seni bu hayattan:)

hacı bende bu esnaf işini anlamam...adama iş yaparsın ha bugün ha yarın sallar durur...gelde çıldırma...işte bu yüzden esnaflık yapamıyorum ticarete bulaşmıyorum...geçen bir arkadaşın net cafesine gittim dükkanı kısa süreliğine bıraktı sigara içmeye çıktı...müşterilere bi bağırdım...geneli çocuk ama kontır strayk oynayan bebelere kapayın lan çeneninizi dedim...böyle müşterimi gelir ...:queen: çocuklar tırstı...:p

Ben ne gülerimm beee :)
Hatta gülmeye kahkahalar atmaya başladım bile :queen:

mete al sana,alsana mete diyor resmen :)

nunçıka Ahmet voliyi vurunca seni Vatikana Papayı ziyarete yollıcam söz...:p

Abi inşallah oynamadın benim kuponu :queen:

hacı yalan oldu kupon yav...sende tam uçmuşun ha...:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
birazda baskete sardım bu ara...alelacele bi kupon yaptım...


 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
Hacım sen bu parayı bulacan en sonunda ha.. bana bi er6 alırsın artık :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst