İDDAA Yorumlar Garanti Maç ve Kuponlarınız

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
onun kalıbına tüküreyim insan sözünden döner mi kanka bu izmit li handikap koraya yakışmadı yuhhhh:farao:

Handikap Koray boşa dememişler aga...:p İzmitin havası suyu bi tuhaf...sanayi atıklarından böyle oluyor...bak Kral Kobra İrfan olsun Munçuka Ahmet olsun biliyon yani az sıyrık adamlar...:p
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
Handikap Koray boşa dememişler aga...:p İzmitin havası suyu bi tuhaf...sanayi atıklarından böyle oluyor...bak Kral Kobra İrfan olsun Munçuka Ahmet olsun biliyon yani az sıyrık adamlar...:p
harbiden körfezden bi yamuk adam çıkar oda handikap koray mış bizde ona kanka dedik bağrımıza bastık geldi karnımaza bastı hain çıktı
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
Kod Maçlar Tahmin Oran İ.Y/M.S Sonuç Maç Tarihi

158 Stoke - West Brom
Üstü
1,70 0-1/1-2 21/01/2012 Cmt, 17:00

162 Birmingham - Watford
Üstü
1,70 1-0/3-0 21/01/2012 Cmt, 17:00

208 Kilmarnock - Dunfermline
Üstü
1,55 0-1/0-3 21/01/2012 Cmt, 17:00

234 Dep. Guadalajara - Valladolid
Üstü
1,80 0-1/0-3 21/01/2012 Cmt, 19:00



Kolon Sayısı : 1 Toplam Oran : 8,06
Misli Değeri : 49 Toplam Kazanç : 395,09 TL
Sistem : 4 Toplam Kupon Kazancı : -

dün bu kuponu yapıp iramiye aldıktan sonra bugünde bu kuponu yaptım zorda olsa kazandım şimdi çıtır çıtır yicem.metehan usta benim iddaa damarımı açınca bu durum ortaya çıktı sonuçta herkese bol kazanç.



Kod Maçlar Tahmin Oran İ.Y/M.S Sonuç Maç Tarihi

334 Manchester City - Tottenham
1
1,70 0-0/3-2 22/01/2012 Paz, 15:30

342 Lecce - Chievo
Üstü
1,85 1-2/2-2 22/01/2012 Paz, 16:00

343 Novara - Ac Milan
Üstü
1,65 0-0/0-3 22/01/2012 Paz, 16:00



Kolon Sayısı : 1 Toplam Oran : 5,19
Misli Değeri : 200 Toplam Kazanç : 1.037,85 TL
Sistem : 3 Toplam Kupon Kazancı : -
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
kanka bu gün gezi yatık hiç yorum etmedin:farao:
sana yakışıyormu?
bu sezon seninle güzel alemlare akalım...
kanka ama sen motor ne zaman alacaksın ne alacaksın?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Kod Maçlar Tahmin Oran İ.Y/M.S Sonuç Maç Tarihi

158 Stoke - West Brom
Üstü
1,70 0-1/1-2 21/01/2012 Cmt, 17:00

162 Birmingham - Watford
Üstü
1,70 1-0/3-0 21/01/2012 Cmt, 17:00

208 Kilmarnock - Dunfermline
Üstü
1,55 0-1/0-3 21/01/2012 Cmt, 17:00

234 Dep. Guadalajara - Valladolid
Üstü
1,80 0-1/0-3 21/01/2012 Cmt, 19:00



Kolon Sayısı : 1 Toplam Oran : 8,06
Misli Değeri : 49 Toplam Kazanç : 395,09 TL
Sistem : 4 Toplam Kupon Kazancı : -

dün bu kuponu yapıp iramiye aldıktan sonra bugünde bu kuponu yaptım zorda olsa kazandım şimdi çıtır çıtır yicem.metehan usta benim iddaa damarımı açınca bu durum ortaya çıktı sonuçta herkese bol kazanç.



Kod Maçlar Tahmin Oran İ.Y/M.S Sonuç Maç Tarihi

334 Manchester City - Tottenham
1
1,70 0-0/3-2 22/01/2012 Paz, 15:30

342 Lecce - Chievo
Üstü
1,85 1-2/2-2 22/01/2012 Paz, 16:00

343 Novara - Ac Milan
Üstü
1,65 0-0/0-3 22/01/2012 Paz, 16:00



Kolon Sayısı : 1 Toplam Oran : 5,19
Misli Değeri : 200 Toplam Kazanç : 1.037,85 TL
Sistem : 3 Toplam Kupon Kazancı : -


ovv süper...deli para kazanmışın...işin ilginc yani benim patron sov tividen karamehmet...iddaanın sahabısıda karamehmet...hep ona çalışıyorum yani anlayacağın...arada bir ben tırtıklayım ondan...:p bende yavaş yavaş öğreniyorum bu işi...


kanka bu gün gezi yatık hiç yorum etmedin:farao:
sana yakışıyormu?
bu sezon seninle güzel alemlare akalım...
kanka ama sen motor ne zaman alacaksın ne alacaksın?

Fatih konumu piç etme gangam be....:pale::p
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
her zaman böyle denkgelmez öylesine 50 liralık kuponum nerelere geldi kazanç anlamında.metehan karamehmetten tüyo alman lazım.biliyosun organizatör o.yinede böyle paralar yatırmanı tavsiye etmem.inanırmısın 2 tane maçım 90+ da geldi ve bende yusuf yusuf ettim.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
iyi hadi seni azad ediyorum bak keyfine ok...
bi tüyo elime geçerse sana haber veririm:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
her zaman böyle denkgelmez öylesine 50 liralık kuponum nerelere geldi kazanç anlamında.metehan karamehmetten tüyo alman lazım.biliyosun organizatör o.yinede böyle paralar yatırmanı tavsiye etmem.inanırmısın 2 tane maçım 90+ da geldi ve bende yusuf yusuf ettim.

evet hacı aslında ben bugünkü maçlara 1000 lira yatırmayı düşündüm bir ana ama bu fantaziye girecek cesareti bulamadım...ben işin aslı halen öğrenmeye çalışıyorum...bu sistem olayınıda çözebilmiş değilim...anlamaya çalışıyorum...abimde geçen 800 lira aldı...abim daha alakalı ama büyük banko maçlar hariç diğer maçlarda herşey olabiliyor...bende 334 kod maçta mençıstır cıtynin yeneceğini biliyordum ama ilk yarı öyle olmadı...en güzeli aslında kazananı yazmak veya GOL VAR la ortaya karışık bişeyler..


iyi hadi seni azad ediyorum bak keyfine ok...
bi tüyo elime geçerse sana haber veririm:p

eyvallah ganga sende bi şekil yap...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
bir defa az yatırıp çok alma olayı düşük şans demek. maçları her hafta oynamasan dahi takip etmek gerek. 3 veya 4 maç dışına çıkmıcan.takım tutman da lazım.velhasıl hafta sonu yüzlerce maç var ve de hepsini takip etmende zor.ben üst olayını daha çok seviyorum bana göre daha kolay.belli bi limit dışına çıkmamak lazım.yoksa bi anda sıfırı tüketmek de mümkün.bu kalıplar içinde oynarsan işin şansa kalan yüzdesi daha az olur ve kazanma ihtimalin yükselir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
bir defa az yatırıp çok alma olayı düşük şans demek. maçları her hafta oynamasan dahi takip etmek gerek. 3 veya 4 maç dışına çıkmıcan.takım tutman da lazım.velhasıl hafta sonu yüzlerce maç var ve de hepsini takip etmende zor.ben üst olayını daha çok seviyorum bana göre daha kolay.belli bi limit dışına çıkmamak lazım.yoksa bi anda sıfırı tüketmek de mümkün.bu kalıplar içinde oynarsan işin şansa kalan yüzdesi daha az olur ve kazanma ihtimalin yükselir.

3 gol veya üstü gol bana biraz riskli geliyor...yani 2.kuponumda kazancın aslında gol var şıkkında olduğunu farkettim ve sermayeyi kurtardım...zamane futbolunda çoğu ligler bol gollü geçiyor zaten...en kötü takım bile şeref golünü atmak için kendini yırtıyor...

mesela demin bahsettiğim mençıstır maçında ÜST oranı 1.65..gol var oranı 1.45...yani kafa kafaya oranlar genelde...hani daha huzur içinde oluyorsun...bence..:p sadece iki güçlü banka maçları yazmak yeterli...
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
senin dediğinde mantıklı ama 2 güçlü takımın defanslarıda sağlam olabiliyo bazen.1 atıp yatma durumları oluyo.bu durumda erken gol olması büyük şans.maç sonucu bana göre biraz daha riskli.direk kaleleri elek gibi olmuş takımlardan kuruyorum kuponumu daha da kolaylaşıyo işim:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
senin dediğinde mantıklı ama 2 güçlü takımın defanslarıda sağlam olabiliyo bazen.1 atıp yatma durumları oluyo.bu durumda erken gol olması büyük şans.maç sonucu bana göre biraz daha riskli.direk kaleleri elek gibi olmuş takımlardan kuruyorum kuponumu daha da kolaylaşıyo işim:p

defans ne kadar sağlam olursa olsun yinede iki takım mutlak 1 gol atıyor...:p skor olayı aslında bomba...skora para basmak daha güzel değilmi usta...kazandınmı tam kazanıyorsun...olayın heyecan yeter...


mesela baksana şu elemana...2 liraya 1625 lira...


 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
defans ne kadar sağlam olursa olsun yinede iki takım mutlak 1 gol atıyor...:p skor olayı aslında bomba...skora para basmak daha güzel değilmi usta...kazandınmı tam kazanıyorsun...olayın heyecan yeter...


mesela baksana şu elemana...2 liraya 1625 lira...


[url]http://c1201.hizliresim.com/t/q/20nbf.jpg[/url]


yahu bi cbf 600 için düştüğün hallere bak :mrgreen: , çok istersen garajda yatıyor vereyim turla birkaç zaman :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yahu bi cbf 600 için düştüğün hallere bak :mrgreen: , çok istersen garajda yatıyor vereyim turla birkaç zaman :)

güzel olduğunuz kadar küstahsınızda...:queen:

aga iddaa sardı yav beni...ama İzmir yarışlarında fırtına gibi estim bugün...oynasam gelmeyen atlar oynamadan cayır cayır geliyor...:p

yaza verirsin bi Uşak yaparım 3 günlüğüne amaneten alırım...:p haklarımı yazın kullanmak istirem...:king::flower:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
mete abi karaca ahmet aile kabristanlığında 2 kişilik boş yer var yatarmısın:queen::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst