İDDAA Yorumlar Garanti Maç ve Kuponlarınız

Katılım
1 Kas 2011
Mesajlar
112
Size tavsiyem iddadan uzak durmanız,yakın arkadaşlarımın başına idda yüzünden aklınıza bile gelemeyecek şeyler geldi,sakın "ben zaten 5-10 TL lik oynuyorum kendime hakim olurum" demeyin.Dost tavsiyesi...:bestmt:
 
Katılım
18 Haz 2005
Mesajlar
300
metehan bol şans.bi ara bende sarmıştım bu iddaa olayına.ilk zamanlar ufaktan oynuyodum.kaybetsemde acıtmıyodu.ara sıra kazanmaya başladım.çıtayıda yükselttim tabi ama kaybım fazla olmaya başladı.yani anlıyacağın bu iddaa denilen olayda kazandıkça daha fazla kaybediyosun, bilmiyorum ama benim için öyleydi.3-4 sene kadar oynadıktan sonra nasıl olduysa bıraktım.ben bile hala inanamıyorum bıraktığıma.ama iyi oldu.kazansan stres. kaybetsen stres anlıyacağın.sana oynama diyemem ama çıtayı hep aynı hizada tut.yoksa heyecan yerini uykusuz gecelere bırakabilir.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
tamam aga bizim körfez ekibini alıp gelecem bigün... :)

tamam gelmezsen eğer yakın zamanda inşallah libidon düşer ve cinsel arzularını gerçekleştiremezsin...daha nasıl beddua edeyim ki hacı...gelmeyen .pnedir diyeceğime daha usturuplu şeyler yazmak lazım forum ortamında...:p

metehan bol şans.bi ara bende sarmıştım bu iddaa olayına.ilk zamanlar ufaktan oynuyodum.kaybetsemde acıtmıyodu.ara sıra kazanmaya başladım.çıtayıda yükselttim tabi ama kaybım fazla olmaya başladı.yani anlıyacağın bu iddaa denilen olayda kazandıkça daha fazla kaybediyosun, bilmiyorum ama benim için öyleydi.3-4 sene kadar oynadıktan sonra nasıl olduysa bıraktım.ben bile hala inanamıyorum bıraktığıma.ama iyi oldu.kazansan stres. kaybetsen stres anlıyacağın.sana oynama diyemem ama çıtayı hep aynı hizada tut.yoksa heyecan yerini uykusuz gecelere bırakabilir.

iyi dedin dostum...aynen bu şekilde formatta...halen ihtimal ve oyun mantığını çözemediğimide belirteyim...:p daha kafam basmıyor yani olaya...yavaş yavaş hobi olmasının bilinceinde dingin bir huzurla oynuyorum...at yarışı gibi de değil 90 dakka çatır çatır oynuyor namussuzlar...şike mike hikaye...:p aslında at yarışı keyif hiç bir oyunda yok...
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
tamam gelmezsen eğer yakın zamanda inşallah libidon düşer ve cinsel arzularını gerçekleştiremezsin...daha nasıl beddua edeyim ki hacı...gelmeyen .pnedir diyeceğime daha usturuplu şeyler yazmak lazım forum ortamında...:p

tamam kankam gelmem mi be? ayıp ettin.. kimse gelmezse ben gelirim çayını içer giderim bu kadar basit..motorla gezmesekte olur :)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819



Arsenal sadece 1 gol atarsa maliyeti kurtaracaz....:p

bir fantazi bir garanti kupon yaptım...


ilk kuponda 4 maça gol var dedim...yani 4 maçta 8 takımda gol atar dedim...bi Arsenal kaldı 1-0 yenik ama 1 tane atarsa 4 liramıızı kurtarıp 5 lirada yarınki iddaa sermayesi çıkacak...:p





ahanda gol geldi...9 lira cepte...yani 20 lira yatırsam 90 lira cepteydi...:p
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ağu 2011
Mesajlar
307
Beyler ben
101-2
136-2
145-1
149-1
153-1 oynadım 136 ertelendi diğerleri tuttu simdi para alıyormuyum siteden baktım kuponda para yok diyor.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Beyler ben
101-2
136-2
145-1
149-1
153-1 oynadım 136 ertelendi diğerleri tuttu simdi para alıyormuyum siteden baktım kuponda para yok diyor.

emin değilim ..ama arkadaşım diyor ki maç 1 gün sonra oynanmazsa iddaadan çıkarılır diğer maç oranlarıyla kazanır dedi...

şu an diğer oranları hesapla kazancın garanti bence...


Ertelenen Maçlar
808 KODLU MAÇ BELİRSİZ BİR TARİHE ERTELENMİŞTİR. MAÇ PROGRAMDA BELİRTİLEN GÜNÜ TAKİP EDEN GÜN İÇİNDE OYNANMAZSA KUPONLARINDA BU MAÇI BULUNDURAN OYUNCULARIN MAÇLA İLGİLİ TÜM OYUNLARA İLİŞKİN TAHMİNLERİ KABUL EDİLECEK FAKAT BAHİS ORANLARI BİR (1) OLARAK DİKKATE ALINACAKTIR.
135, 136, 137, 214, 217 KODLU MAÇLAR BELİRSİZ BİR TARİHE ERTELENMİŞTİR. KUPONLARINDA BU KODLU MAÇLARI BULUNDURAN OYUNCULARIN MAÇLA İLGİLİ TÜM OYUNLARA İLİŞKİN TAHMİNLERİ KABUL EDİLECEK FAKAT BAHİS ORANLARI BİR (1) OLARAK DİKKATE ALINACAKTIR.
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
abi bana da birkaç tüyo ver de bende biraz para kaybedeyim ceb te yer kalmadıda koyacak biraz yer açılsın yani:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
oo parayı kırmış harbiden büyük ikramiye vurmuş sana sıkı dur yıkmasın seni:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
oo parayı kırmış harbiden büyük ikramiye vurmuş sana sıkı dur yıkmasın seni:queen:

ganga düşündüm taşındım en temiz para GOL VAR da...4 maça gol var dedim sermayeyi kurtardım...:p

o ne la 1 den 1..0 dan 2 falan tam canbaz işi...haram para ganga yine iddaaya gider bu para...:queen:
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
veya handikap koray a çay ısmarla sen o parayla baksana artık kılıbık koray oldu kız arkadaşı bu gün izin vermedi o bizle takılamadı dereağzına gelemedi ilk baştan tamam dedi sonra kıvırdı asena misali
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
veya handikap koray a çay ısmarla sen o parayla baksana artık kılıbık koray oldu kız arkadaşı bu gün izin vermedi o bizle takılamadı dereağzına gelemedi ilk baştan tamam dedi sonra kıvırdı asena misali

adam senin gibi sert erkek değil ki HÖT desin yenge sussun boynunu büksün...:p kibar adam köftrhor..Ali Nazik...:p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst