- Katılım
- 1 Ağu 2005
- Mesajlar
- 21,819
- Konu Yazar
- #41
Abi sen anadoluda avrupada mı oturuyorsun..
karar verdim havanın güzel bi gününde yanına geleceğim
kışın ortasında nereye geliyon dümberto Koray...
Abi sen anadoluda avrupada mı oturuyorsun..
karar verdim havanın güzel bi gününde yanına geleceğim
ya sen rahat ol .. biz motorcuyuz![]()
Size tavsiyem iddadan uzak durmanız,yakın arkadaşlarımın başına idda yüzünden aklınıza bile gelemeyecek şeyler geldi,sakın "ben zaten 5-10 TL lik oynuyorum kendime hakim olurum" demeyin.Dost tavsiyesi...:bestmt:
iyi hadi gel...seyrantepe polis lojmanları 3.blok 9.kat 36.daire...4.Levent ...
tamam aga bizim körfez ekibini alıp gelecem bigün...![]()
metehan bol şans.bi ara bende sarmıştım bu iddaa olayına.ilk zamanlar ufaktan oynuyodum.kaybetsemde acıtmıyodu.ara sıra kazanmaya başladım.çıtayıda yükselttim tabi ama kaybım fazla olmaya başladı.yani anlıyacağın bu iddaa denilen olayda kazandıkça daha fazla kaybediyosun, bilmiyorum ama benim için öyleydi.3-4 sene kadar oynadıktan sonra nasıl olduysa bıraktım.ben bile hala inanamıyorum bıraktığıma.ama iyi oldu.kazansan stres. kaybetsen stres anlıyacağın.sana oynama diyemem ama çıtayı hep aynı hizada tut.yoksa heyecan yerini uykusuz gecelere bırakabilir.
tamam gelmezsen eğer yakın zamanda inşallah libidon düşer ve cinsel arzularını gerçekleştiremezsin...daha nasıl beddua edeyim ki hacı...gelmeyen .pnedir diyeceğime daha usturuplu şeyler yazmak lazım forum ortamında...![]()
tamam kankam gelmem mi be? ayıp ettin.. kimse gelmezse ben gelirim çayını içer giderim bu kadar basit..motorla gezmesekte olur![]()

Beyler ben
101-2
136-2
145-1
149-1
153-1 oynadım 136 ertelendi diğerleri tuttu simdi para alıyormuyum siteden baktım kuponda para yok diyor.
oo parayı kırmış harbiden büyük ikramiye vurmuş sana sıkı dur yıkmasın seni:queen:
veya handikap koray a çay ısmarla sen o parayla baksana artık kılıbık koray oldu kız arkadaşı bu gün izin vermedi o bizle takılamadı dereağzına gelemedi ilk baştan tamam dedi sonra kıvırdı asena misali
onun kalıbına tüküreyim insan sözünden döner mi kanka bu izmit li handikap koraya yakışmadı yuhhhh:farao:adam senin gibi sert erkek değil ki HÖT desin yenge sussun boynunu büksün...kibar adam köftrhor..Ali Nazik...
![]()