- Katılım
- 15 Eyl 2005
- Mesajlar
- 2,381
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Turistlerin ilgisini çekmek için kedisine rakı içeren yatçı, mahkeme yolunda. Antalya Vali Yardımcısı Bekir Sıtkı Hanlıoğlu, Tekir adlı kedisine rakı içirerek eziyet eden Y.Ö. adlı tur işletmecisi hakkında suç duyurusunda bulunacağını söyledi. Tekir'in rakı içmesini 'normal ' olarak tanımlayan Y.Ö. ise "Tekir rakıya alıştı. Kışın iyi ama yaz sıcağında içince sızıyor" dedi.
:queen: :queen: