ibretlik bir kaza ... Allah Rahmet Eylesin.

Katılım
26 Şub 2010
Mesajlar
1,071
Ankara'da otobanda hız yaptığı söylenen bir SS kullanıcısı vefat etmiş. Facebook sayfasında 299 yazan hız göstergesi fotoğrafları ve arkadaşları tarafından "otoban otoban ollalı böyle yarışçı görmedi" yorumları ... Yazık. Genç bir arkadaşımızmış.

http://www.ankarahaber.com/haber/Ankara-da-korkunc-motosiklet-kazası-1-olu/134826
http://www.facebook.com/ibrahim.cam.754
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
52
Kaza haberlerini gördükçe motosiklet almaktan iyice korkar oldum...
Allah rahmet eylesin !
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
ABİMİN BİR SÖZÜ VARDIR;

bir aferin için 10 tas su içilmez...

allah rahmet eylesin :(
 
Katılım
1 Nis 2012
Mesajlar
1,417
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1995 doğumlu gözüküyor, ne işin var litrelik makine üzerinde... 19 Mart'ta almış üstelik.

Ailesine baş sağlığı dilerim.
 
Katılım
4 Ara 2012
Mesajlar
200
Allah rahmet eylesin.... de ne işn var dı o makinanın tepesinde bu yaşta. Allah ailesine sabır versin.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
24 Haz 2011
Mesajlar
5,247
Allah rahmet eylesin,mekanı cennet olsun..
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
İnsan üzülüyor ama yine de kızıyor. Ya masum bir vatandaş ya da çocuk ölseydi?
 
Katılım
3 Ağu 2012
Mesajlar
501
yazık günah anasının babasının yüreği yanıyor şimdi...18 yaşında 1000 lik makina ile otobanda yarışmak nedir allah aşkına...pisi pisine gitmekten başka bir açıklaması var mı bunun?
 
Katılım
18 Şub 2011
Mesajlar
346
Ankara'da otobanda hız yaptığı söylenen bir SS kullanıcısı vefat etmiş. Facebook sayfasında 299 yazan hız göstergesi fotoğrafları ve arkadaşları tarafından "otoban otoban ollalı böyle yarışçı görmedi" yorumları ... Yazık. Genç bir arkadaşımızmış.

http://www.ankarahaber.com/haber/Ankara-da-korkunc-motosiklet-kazası-1-olu/134826
http://www.facebook.com/ibrahim.cam.754
ailesine allah sabır versin tam 300 le çarpmış :( 95liymiş galiba :(
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Allah rahmet eylesin.

Bir yandan o sırada çarptığı araba içinde çocuk ta olabilirdi. Veya çarptığı araç bir araba değil de motosiklet de olabilirdi.
Bizim daha birbirimize saygımız yok ki arba sürücülerinden bekliyoruz bunu.
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Kimse kusura bakmasın gram üzülmedim. 95 doğumlu alıp altına 3-5 aylık tecrübenle böyle bir makine çekip yetmedi 300km hız yaparsan ananın babanın ocağına ateşi böyle düşürürsün...

Yazık... Daha çocuksun, supersport senin neyine, otobanda 300km hiz senin neyine?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Yazık ya, ama iyi ki arabadakileri öldürmemiş. 300 km hızla 100km hızla giden arabaya ortasından çarpsan motor arka camdan girer ön camdan çıkar. Yada köşeden vurduğunda arabayı spin attırıp taklalar attırabilirdi. 18 yaşındaki çocuğa 1000'lik motor verenler kendileri kaşınmış, çocuk bıçak zoruyla ailesinden para koparmadıysa yaptıkları akıl kârı iş değil. Çocuk diyorum çünkü yetişkin bireyin yapacağı iş değil bu, böyle saçma bi şekilde ölmek.
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Allah rahmet eylesin ailesine sevenlerine sabırlar ihsan eylesin :salut: üzücü :pale: sözün tükendiği yer :farao:
 
Katılım
14 Eyl 2012
Mesajlar
199
18 yaşında ki bir insan ne istediğini bilir. olay 18 yaşında olması değil, tabii ki belki 1-2 yaş daha bekleyebilirdi böyle bir motoru sürmek için ancak olay burada aşırı hız.

aşırı hız ve şehir içi. ŞEHİR İÇİ. pist mi orası 300 km/h hıza çıkıyorsun :pr:
çok yazık, her ölüm erken ölümdür. belki kendi hissetmedi bile çektiği acıyı ama allah ailesine sabır versin. hatta yağdırsın.

mekanı cennet olsun...
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
340
Kendisini taniyan arkadaslarim vardi. 30o le arabaya arkadan carpmis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst