- Katılım
- 26 Şub 2010
- Mesajlar
- 1,071
- Konu Yazar
- #1
Ankara'da otobanda hız yaptığı söylenen bir SS kullanıcısı vefat etmiş. Facebook sayfasında 299 yazan hız göstergesi fotoğrafları ve arkadaşları tarafından "otoban otoban ollalı böyle yarışçı görmedi" yorumları ... Yazık. Genç bir arkadaşımızmış.
http://www.ankarahaber.com/haber/Ankara-da-korkunc-motosiklet-kazası-1-olu/134826
http://www.facebook.com/ibrahim.cam.754
http://www.ankarahaber.com/haber/Ankara-da-korkunc-motosiklet-kazası-1-olu/134826
http://www.facebook.com/ibrahim.cam.754