ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
27 Ağu 2007
Mesajlar
194
yaw herkes bişe yazmış bide ben yazayım yaw valla çok zorlamamam rağmen bi kere iniş aşağı 95 gördüm görüp göreceğim de o olduama her yolda 90 diyor 100 demiyor ne motormuş anlamadım gitti :)
 
Katılım
17 Ağu 2007
Mesajlar
1,470
yaw herkes bişe yazmış bide ben yazayım yaw valla çok zorlamamam rağmen bi kere iniş aşağı 95 gördüm görüp göreceğim de o olduama her yolda 90 diyor 100 demiyor ne motormuş anlamadım gitti :)

kayışını değiştir debrijları falan 10 km sürat artıyo benimki 100 yapıyordu şimdi 110 :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
56
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
140
250cc maxi scooter
çok fazla sürat 120 iyidir
 
Katılım
12 Kas 2006
Mesajlar
2,878
Niyahat herkez bıtırdıgıne gore en son kucuk olarak bana geldı...


Hyundai getz 2007 1.5 CRDİ =180

Skoda Octavia 1.6 GLİ= 210

Tofas şahin 93 1.6 lpg = 150

Bianci 125cc = 95:)


Genc oldugumuz ıcın bıraz hız tutkusuyuz onun ıcın sımdılık bu kadar ılerde allah belırtcek :)))
 
Katılım
4 Kas 2006
Mesajlar
4
ben sürerken benim 100 cc lik kawaskiyle(mobillet) 120 falan gördüm
Ama ben racing hasssssstası olduğum için (honda cbr 900 cc) ye binmiştim 265 falan gördük .......:)
 
Katılım
2 Ara 2006
Mesajlar
312
yamaha tdm :196

meşhur torba kavşağında tdm 900 ile 196 km gördüm sonra aklıma Barış AKARSU geldi ve yavaşladım,bide motor devlet malı olduğu için tırstım..
 
Katılım
15 Ara 2007
Mesajlar
2
burgmanla 150 görmüştüm,eski hondayla(civic) 4 vites 200km/h ....

şimdi mondial var:d katış kasnaklarla oynadım:d yenisahra e-5 e cıkıp göztepeye inmeden 115 ragat görüyo:D ama lastiklerin yerden havalanandıgını sanıorum:D
 
Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
90
valla daha açılmamşı YBR motorumla geçende çok zorladım 110 yaptım ama 6 saniye kadar o hızda kalıp tekrar yavaşladım...ama arkadaşlarımın dediği gibi fazla zorlarsam kesin silindiri ele alırım...
ayrıca arkadaşın subarusu ile impreza STI 2006; 220 yi geçecekken yavaşlamak zorunda kaldım çünkü yol bitmek üzereydi maşaallah frenleri mükemmelmiş ama arabanın.
ne diyim işte SUBARU IMPREZA STI TURBO
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2007
Mesajlar
490
forumda cbr 125 lerin hızlarıyla ilgili yorum üzerine aksaray ortaköyden dönüşte rüzgarında arkamda kalması ve rampanın etkisiyle 2 kişi 125 dedi en son. ama gördüğüm en fazla hız racingde kawasaki zzr 1100 le 300 oldu..
 
Katılım
5 Eyl 2007
Mesajlar
184
galiba forumun yarısı almanyada yaşıyo ordaki hız sınırı olmayan mükemmel otobanlarda hız denemesi yapıyo

abi türkiyede 350-400 yapılacak yolu nerden buluyorsunuz 200-300 kglık aletlerle. yapanlar wardır mutlaka eywallah ama ne yalan söliyim bu okadarda inandırıcı gelmedi

yaw ben istanbul şarköy yolunda gaza yüklendim tam gaz 200e yaklaştım yokuş aşağı giderken sonra düz yola geldim ufak bi dalgalanma wardı yolda 4 teker yerden kesiliyordu nerdeyse okadar yıldır araba kullanıyorum + sürücü kursumuz war yıllardır da ders alıyorum. ben o anda bildiim tüm duaları okudum. yani 1100 kglık arabayla ben okadar zıpladım okadar savruldum 300 kglık aletle ne yalan söliim bana inandırıcı gelmio 200-250ye bile eywallah diyelim de 350 naptınız hocam siz yaa

mersin antalya yapanlar bilir çünkü başka yol yok:D alanya çevre yolunda hal pazarı & can hastanesi kavşağından başlayıp lunapark & palm beach olduğu kavşakta biten ve artçı olduğum yolculukta hayabusa ile 270 gördük onu geçmedik zira kaskım olmadığı için sürücüyü çimdiklemeye çalıştım tam korumalı montu izin vermeri ama:D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst