ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
hoş bir topic değil...site yönetimi böyle konuları bence yasaklamalı...

Çok boş bir topic olduğu ortada ama onu yasakla bunu yasakla olmaz oyle şey

Forum ve paylaşım formatına uymaz

Ve ayrıca insanların zevkleri - tercihleri muhakkak farklılık göserecektir

Saygı göstermek gerek

Bu arada bende bikeresinde 210 gördum hemde otosan p100 le tabi o son gazlayışım oldu :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2006
Mesajlar
160
çocukca ve amatörce bir konu..ayrıca çoğu en son ne gördüğünü yazamıyorlar buraya..çünki aramızda değiller artık...!!!
bu foruma giren çoğu genç arkadaşımıza daha iyi örnek olacak konular açmalıyız..ki..yarın aldıkları veya ellerindeki motorlarla..hatta kiraladıkları..gazlayıp yarın buraya ben 200 gördüm yazmaya çalışmak için arkalarından ağlamıyalım...!!!
 
Son düzenleme:
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
200 görene kadar bu topiğe girmeyi kendime yasaklıyorum :queen: :queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
nmurataydin' Alıntı:
bu foruma giren çoğu genç arkadaşımıza daha iyi örnek olacak konular açmalıyız..ki..yarın aldıkları veya ellerindeki motorlarla..hatta kiraladıkları..gazlayıp yarın buraya ben 200 gördüm yazmaya çalışmak için arkalarından ağlamıyalım...!!!
Pınarr' Alıntı:
200 görene kadar bu topiğe girmeyi kendime yasaklıyorum :queen: :queen:
:queen:::koop:: Katılmamak elde değil:p
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Aha kendime iki tane arkadaş yakaladım, merhabaynnn:queen:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Cevap hakkı doğuyor, topiğe yazmam için tahrik ediyosun beni, kural ihlâli var hakem kiimm :queen::queen:



Üstüme alınsam mı :silent:
Melabaaa :p

Tühxx olcan kaçmış, yine iki deli biz kaldık:p

Hadi kuyuya taş atalım:queen:
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Aha kendime iki tane arkadaş yakaladım, merhabaynnn:queen:
Merhaba, iyi geceler, biraz da günaydın...

Cevap hakkı doğuyor, topiğe yazmam için tahrik ediyosun beni, kural ihlâli var hakem kiimm :queen::queen:

Üstüme alınsam mı :silent:
Melabaaa :p

Hakemi bilmem de benim topum, oynatmıyorum:p
(Top benim yazmaktan son anda yırtmanın verdiği mutluluk:):p)
 
Katılım
29 Mar 2007
Mesajlar
3,473
Tühxx olcan kaçmış, yine iki deli biz kaldık:p

Hadi kuyuya taş atalım:queen:
Taam.. Ben attım aslında ama geyiğe döndü yine :cherry:
Merhaba, iyi geceler, biraz da günaydın...

Hakemi bilmem de benim topum, oynatmıyorum:p
(Top benim yazmaktan son anda yırtmanın verdiği mutluluk:):p)
Vallaa çok okuyan mı çok gezen mi bilir sözünü baz alarark, bu konuda aYe nin bi görüşünü alalım.. Ne dersin aYe? Yersiz bi mutluluk mudur bu arkadaşımızın mutluluğu :queen::queen::queen:
olüm kafama geldi daşşş:queen:
Senin kuyuda ne işin var olm? Çık çabuk dışarı:queen:
Patron benim :cherry:
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
olüm kafama geldi daşşş:queen:

Sen çekil gökhan 3 deli fazla, 120 akıllıyı nerden bulacaz şimdi, forum yönetimini dara sokma:queen:

Vallaa çok okuyan mı çok gezen mi bilir sözünü baz alarark, bu konuda aYe nin bi görüşünü alalım.. Ne dersin aYe? Yersiz bi mutluluk mudur bu arkadaşımızın mutluluğu :queen::queen::queen:

Ne bileyim pınar, top topu çekermiş işte de bizene herkesin topu kendine.:p

wazzuuuppppppppppppp ahh pardon hocam pardonn, merhaba arkadaşlar:p
 
Son düzenleme:

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
taam be
gidiom ben::miiz::
kendi kuyumu kendim kazcam:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Üst