- Katılım
- 12 Tem 2007
- Mesajlar
- 2,743
babamın ibresınde 210 gordum ama motosıklet degıl vw passat 
hoş bir topic değil...site yönetimi böyle konuları bence yasaklamalı...
nmurataydin' Alıntı:bu foruma giren çoğu genç arkadaşımıza daha iyi örnek olacak konular açmalıyız..ki..yarın aldıkları veya ellerindeki motorlarla..hatta kiraladıkları..gazlayıp yarın buraya ben 200 gördüm yazmaya çalışmak için arkalarından ağlamıyalım...!!!
:queen:::koop:: Katılmamak elde değilPınarr' Alıntı:200 görene kadar bu topiğe girmeyi kendime yasaklıyorum :queen: :queen:
:queen:::koop:: Katılmamak elde değil![]()
200 görene kadar bu topiğe girmeyi kendime yasaklıyorum :queen: :queen:
Katılım olsun diyerekten yazdım bende zaten :cherry:
Aha kendime iki tane arkadaş yakaladım, merhabaynnn:queen:
Cevap hakkı doğuyor, topiğe yazmam için tahrik ediyosun beni, kural ihlâli var hakem kiimm :queen::queen:
Üstüme alınsam mı :silent:
Melabaaa![]()
Merhaba, iyi geceler, biraz da günaydın...Aha kendime iki tane arkadaş yakaladım, merhabaynnn:queen:
Cevap hakkı doğuyor, topiğe yazmam için tahrik ediyosun beni, kural ihlâli var hakem kiimm :queen::queen:
Üstüme alınsam mı :silent:
Melabaaa![]()
Tühxx olcan kaçmış, yine iki deli biz kaldık
Hadi kuyuya taş atalım:queen:
Taam.. Ben attım aslında ama geyiğe döndü yine :cherry:Tühxx olcan kaçmış, yine iki deli biz kaldık
Hadi kuyuya taş atalım:queen:
Vallaa çok okuyan mı çok gezen mi bilir sözünü baz alarark, bu konuda aYe nin bi görüşünü alalım.. Ne dersin aYe? Yersiz bi mutluluk mudur bu arkadaşımızın mutluluğu :queen::queen::queen:Merhaba, iyi geceler, biraz da günaydın...
Hakemi bilmem de benim topum, oynatmıyorum
(Top benim yazmaktan son anda yırtmanın verdiği mutluluk)
Senin kuyuda ne işin var olm? Çık çabuk dışarı:queen:olüm kafama geldi daşşş:queen:
olüm kafama geldi daşşş:queen:
Vallaa çok okuyan mı çok gezen mi bilir sözünü baz alarark, bu konuda aYe nin bi görüşünü alalım.. Ne dersin aYe? Yersiz bi mutluluk mudur bu arkadaşımızın mutluluğu :queen::queen::queen:
taam be
gidiom ben::miiz::
kendi kuyumu kendim kazcam:queen:
Vallaa GKN mezarcının teki demilerdi de inanmamıştım..
Hata yapmışım :queen::queen::queen: