Moderatör
- Katılım
- 20 Haz 2006
- Mesajlar
- 7,511
Bir sezon da onun tadına bakmalıyım. 23 Yaşına geldim halen dört silindirim yok.![]()
Ben 31 yasina geldim, oturup aglayayim o zaman
Sattin mi motoru?
Bir sezon da onun tadına bakmalıyım. 23 Yaşına geldim halen dört silindirim yok.![]()
Motosikletimi satışa koydum gt650 almaya niyetliyim.
Hadi hayırlısı bakalım
ben senden erken olmuşum bu kasımda 32Ben 31 yasina geldim, oturup aglayayim o zaman
Sattin mi motoru?
ben senden erken olmuşum bu kasımda 32
Ben 8000 den o da 12750 den ilan vermiş. Takasa fiyat değişirimi kabul etmem o zaman ben de fiyat değişirim.
Ekonomi gibi bi derdim yok. Keyif için motosiklete biniyorum. Fakat çok km yapıyorum. Yeni işim sebebi ile yılın yarısında motosikleti kullanmadım ama 6 ayda 14binkm yol yaptım
bu nedenle 4 silindir her 100km de 1,5lt fark etse çok ciddi fark ediyor.
Aslında niyetim GT650 ama bi göreyim diye elemana msj attım![]()
Çok mu ki yılda 15bin KMYa cocuk sen keyif için dediğin kontak actıgında 200 km den aşağı yapmıyorsun farkındasın degil mioda günü birlik geziler
yılda yapcagın iki gezinin toplam km si 10.000 km oluyor :S günü birlik gittiğin bursaları iğneadaları saymıyorum...
O gezilere 4 silindirli ile çıkmak da bir başka olur bee![]()


Gittim M800 aldım.![]()